تاریخ : چهارشنبه 4 آذر 1394
کد 480

رییس کمیسیون آموزش و پژوهش اتاق اصفهان :شفافیت اقتصادی لازمه اصلی توسعه اقتصاد کشور است

رییس کمیسیون آموزش ،پژوهش و توانمندی سازی جوانان اتاق اصفهان گفت:با شفافیت اقتصادی در همه ابعاد می توان به توسعه اقتصادی دست پیدا کرد .
رییس کمیسیون آموزش ،پژوهش و توانمندی سازی جوانان اتاق اصفهان گفت:با شفافیت اقتصادی در همه ابعاد می توان به توسعه اقتصادی دست پیدا کرد .

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی اصفهان ،«امیر کشانی»در چهارمین جلسه کمیسیون آموزش اتاق اصفهان تصریح کرد:شفافیت اقتصادی فقط برای بنگاههای اقتصادی بخش خصوصی نباید باشد، بلکه سازمان های خدماتی و عمومی نیز به طور شفاف درآمد و هزینه های خود را اعلام کنند.
وی افزود:سازمان تامین اجتماعی و سازمان امور مالیاتی کلیه درآمد و هزینه های بنگاههای اقتصادی حتی از سال های گذشته را مورد بررسی قرار می دهد ولی در مورد عملکرد آنان گزارشی ارایه نمی شود .

«کورش خسروی»نایب رییس کمیسیون در این جلسه با ارایه گزارشی از سفر به رویداد کارافرینی Slush2015 فنلاند گفت:این جشنواره کارآفرینی با شرکت 15 هزار جوان کارافرین ، 1800 استارت آپ و 800 سرمایه گذار از 100 کشور برگزار شد.

«حمید رضا امیدیان »مشاور پژوهش و توسعه اتاق اصفهان در این جلسه گفت:تصویب آیین نامه آموزشی و پژوهشی اتاق باعث جلوگیری ازموازی کاری طرح های آموزشی و پژوهشی و همچنین زمینه ارتقا سطح کیفی آن را فراهم می سازد.وی تاکید کرد:این کمیسیون تلاش می کند محتوای مورد نیاز بنگاههای اقتصادی استان را از طریق برگزاری دوره های آموزشی تامین کند.

«علیرضا نادری»مسوول کمیته ارتقا فرهنگی کار،کارافرینی و کارگروهی کمیسیون در این جلسه به ارایه گزارشی از عملکرد سه ماه این کمیته پرداخت و گفت: مساله شناسی کارگروهی در استان اصفهان به عنوان یکی از پروژه های این کمیته با همکاری استادان دانشگاه اصفهان در حال بررسی است.
وی از همکاری اتاق بازرگانی با اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان در راستای آموزش معلمان درموضوع تقویت کارگروهی در مدارس خبر داد و گفت:در فاز دوم این طرح 300 معلم و مربی از نواحی 3 و 6 اموزش و پرورش شهرستان اصفهان در کارگاه آموزشی کارگروهی اتاق بازرگانی اصفهان شرکت می کنند .

«جمشید تقسیمی»مدیر آموزش ،پژوهش و مطالعات اقتصادی اتاق اصفهان در این جلسه خواستار حضور ناظر در بررسی طرح های پژوهشی اقتصادی اتاق شد و گفت: کمیسیون هایی که خواستار انجام طرح پژوهشی در حوزه کاری خود هستند با معرفی یک ناظر می تواند بر نحوه اجرای طرح نظارت داشته باشند.

آلبوم تصاویر کمیسیون آموزش-9-94