تاریخ : يکشنبه 1 آذر 1394
کد 474

در دیدار جمعی از آژانس های هواپیمایی مالزی با هیات رییسه اتاق اصفهان؛ توسعه روابط گردشگری اصفهان با مالزی با برقراری پرواز مستقیم اصفهان – کوالالامپور

جمعی از آژانس های هواپیمایی مالزی با حضور در اتاق بازرگانی اصفهان با اعضای هیات رییسه این اتاق در موضوع تقویت روابط گردشگری اصفهان و مالزی به گفتگو نشستند .
جمعی از آژانس های هواپیمایی مالزی با حضور در اتاق بازرگانی اصفهان با اعضای هیات رییسه این اتاق در موضوع تقویت روابط گردشگری اصفهان و مالزی به گفتگو نشستند .

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی اصفهان«قاسم علی جباری»عضو هیات رییسه اتاق اصفهان در این دیدار گفت:ایران و مالزی به واسطه پیوند ها و اشتراک های فرهنگی می توانند روابط عمیقی در بخش های اقتصادی و فرهنگی داشته باشند.وی تصریح کرد:اصفهان به عنوان پایتخت سه دوره تاریخی ایران دارای آثار تاریخی ارزشمندی است که می تواند پذیرای گردشگران مالزی و جنوب شرقی آسیا باشد.

رییس کمیسیون حمایت از سرمایه گذاری،تامین مالی و توسعه روابط خارجی اتاق اصفهان در ادامه تاکید کرد:دایر شدن پرواز مستقیم اصفهان _ کوالالامپور می تواند زمینه توسعه صنعت گردشگری بین این دو شهر خواهرخوانده را فراهم سازد .
وی اصفهان را یکی از مراکز مهم دانشگاهی و صنعتی ایران معرفی کرد و گفت:همکاری های دانشگاهی و صنعتی می تواند بخش دیگری از توسعه روابط اقتصادی مالزی با اصفهان باشد .

«موحد فاشان (Muhd Fashan نماینده شرکت های آزانس هواپیمایی مالزی در این دیدار ،ابراز تمایل جهت گسترش روابط توریستی بین اصفهان و کوالالامپور شد و گفت:آژانس های مسافرتی و هواپیمایی می توانند در توسعه این روابط نقش مهمی را ایفا کنند.
وی خواستار اصلاح تصویر نادرست رسانه ها از ایران شد و گفت:رسانه های گروهی دنیا از ایران تصویر واقع گرایانه را به مردم جهان ارایه نمی کنند و در این راستا دولت ایران باید اقداماتی انجام دهد .
وی ایران را کشوری بسیار زیبا و متنوع دانست و گفت:هیچ گاه نباید ایران را از طریق رسانه ها شناخت بلکه باید سفر کرد و از نزدیک مهمان نوازی و آرامش محیطی را در این کشور مشاهده کرد.

«محسن پورسینا»عضو هیات رییسه اتاق اصفهان در این دیدار از چند برابر شدن ظرفیت پذیرش گردشگری استان اصفهان خبر داد و گفت:قرار گرفتن اصفهان در بین 10 شهر دارای آثارتاریخی متمایز می تواند جاذبه ای برای گردشگران مالزیایی باشد.
وی خواستار حضور سرمایه گذاران کشور مالزی جهت ساخت هتل و زیرساخت های گردشگری در شهر اصفهان شد.

«علی قاسم زاده»رییس فرودگاه شهید بهشتی اصفهان در این دیدار گفت:بیش از 98 درصد گردشگران خارجی و85 درصد هیات های سیاسی که به ایران سفر می کنند از نزدیک این شهر تاریخی را مورد بازدید قرار می دهند .
وی افزود:فرودگاه اصفهان ظرفیت پذیرش هواپیماهای خطوط شرق آسیا را با امکانات موجود دارد .

آلبوم تصاویر آژانس مالزی-94