تاریخ : دوشنبه 29 آذر 1400
کد 4695

در نشست مجمع عمومی در اتاق بازرگانی اصفهان صورت گرفت؛

انتخاب اعضای هیئت‌مدیره انجمن تولیدکنندگان و صادرکنندگان طلا، جواهر، نقره و سنگ‌های قیمتی استان اصفهان

در مجمع عمومی انجمن تولیدکنندگان و صادرکنندگان طلا، جواهر، نقره و سنگ‌های قیمتی استان اصفهان که در اتاق بازرگانی برگزار شد، اعضای هیئت‌مدیره و بازرسین این انجمن انتخاب شدند.
به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی اصفهان، مجمع عمومی عادی (به‌طور فوق‌العاده) انجمن تولیدکنندگان و صادرکنندگان طلا، جواهر، نقره و سنگ‌های قیمتی استان اصفهان در اتاق بازرگانی اصفهان برگزار شد.
در ابتدای این نشست، عملکرد هیئت‌مدیره این انجمن از فروردین ماه 97 تا آذر ماه 1400 توسط محسن طلایی مینایی رئیس و مهدی رضایی عضو هیئت‌مدیره تشریح شد.
امضاء تفاهم‌نامه همکاری با بخش‌های ذی‌ربط در راستای صدور کارت‌های تردد، بازدید از معدن طلای موته با همکاری اتاق بازرگانی اصفهان، تشکیل کمیته طراحان، مدل‌سازان و قالب‌سازان انجمن، برگزاری چهار دوره میز توسعه صادرات طلا به میزبانی اتاق بازرگانی اصفهان، برگزاری دوره‌های آموزشی با همکاری اتاق بازرگانی اصفهان، انتقال شبکه فراگیر خوشه طلای استان اصفهان به انجمن با موافقت شرکت شهرک‌های صنعتی استان اصفهان، شرکت در نمایشگاه‌های بین‌المللی ایتالیا و هنگ‌کنگ در سال 2019، ابوظبی 2020 و استانبول 2021 و انتقال میز کشوری طلا از تهران به اصفهان بخشی از این اقدامات بود.
محسن طلایی مینایی، رئیس هیئت‌مدیره انجمن تولیدکنندگان و صادرکنندگان طلا، جواهر، نقره و سنگ‌های قیمتی استان اصفهان در این مجمع اظهار داشت: در زمان تأسیس انجمن، صنعت طلا با چالش‌هایی مانند اخذ مالیات بر ارزش افزوده از اصل طلا و مشکلات صادرات مواجه بود اما خوشبختانه به اهداف خود دست یافتیم و امیدوارم اعضاء جدید هیئت‌مدیره نیز این اهداف را پیگیری کنند.
وی افزود: برای انتقال میز کشوری طلا به اصفهان چالش بزرگی داشتیم و پس از چند ماه پیگیری از دولت و مجلس شورای اسلامی این امر نیزمحقق شد.
در پایان این مجمع، پس از رای گیری، اعضای اصلی و علی‌البدل هیئت‌مدیره و بازرس اصلی وعلی‌البدل این انجمن انتخاب شدند.

 
آلبوم تصاویر انتخاب اعضای هیئت‌مدیره انجمن تولیدکنندگان و صادرکنندگان طلا، جواهر، نقره و سنگ‌های قیمتی استان اصفهان