تاریخ : سه شنبه 16 آذر 1400
کد 4652

برگزاری رویداد انتقال تکنولوژی هیئت علمی فناور در دفتر منطقه ای خوانسار

رویداد انتقال تکنولوژی هیئت علمی فناور و معرفی 18 دپارتمان تخصصی سرای نوآوری اتاق بازرگانی اصفهان و دانشگاه در دفتر منطقه ای خوانسار برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی اصفهان در ابتدای این رویداد علی محمد آقاجان، مدیرواحد خدمات به اعضاء، امورتشکل‌ها و دفاتر منطقه‌ای اتاق بازرگانی اصفهان به ارایه توضیحاتی درخصوص رویکرد شخصی سازی خدمات اتاق بازرگانی اصفهان برای صنایع پرداخت و تاکید کرد: این رویداد به طور ویژه برای دفتر منطقه ای خوانسار برگزار شد.
در ادامه حمید منتظرالقائم، سرپرست سرای نوآوری اتاق بازرگانی اصفهان و دانشگاه آزاد اسلامی علاوه بر تشریح اهداف و اقدامات این واحد به روش‌های اجرایی ایجاد جریان دانش در بنگاه‌های اقتصادی، همچنین فعالیت‌های صورت گرفته و خدمات ارائه شده به بنگاه‌های اقتصادی از ابتدای سال ۱۴۰۰ تاکنون اشاره کرد.
وی همچنین در خصوص نحوه ارائه خدمات سرای نوآوری به دفاتر نمایندگی  اتاق بازرگانی اصفهان در خوانسار و سایر شهرستان ها توضیحاتی ارایه نمود.  
همچنین فضل الله جواهری، کارآفرین و فعال اقتصادی شهر خوانسار به ضرورت ارتباط صنایع و دانشگاه‌ها پرداخت و افزود : صنعتگران  برای دستیابی به بهترین بهره وری در صنایع خود لازم است با دانشگاه‌ها در تعامل باشند. وی با تاکید بر اینکه وقتی صنعتگر خودش وارد عمل می شود غالباً با ضایعات وخرابی‌های زیاد و هزینه ای گزاف به یک دستاورد می‌رسد افزود: این در حالی است که در صورت استفاده از دانش فنی دانشگاهیان، قطعاً هزینه‌ تمام شده می‌تواند کاهش یابد.
در بخش دوم این رویداد نیز روسای دپارتمان‌های شیمی و پلیمر، متالورژی و مواد، صنایع غذایی وبرندینگ و بازاریابی و فروش به ارایه توضیحاتی در خصوص ایجاد، توسعه، انتقال و بومی‌سازی فناوری‌های دانش بنیان راهبردی در کشور، معرفی روش جدید تصفیه شیمیایی پساب‌های صنعتی، روش های بررسی کیفیت عسل و برند سازی، چالش ها و مراحل اجرایی پرداختند.
گفتنی است بازدید از میزهای خدمت دپارتمان‌های تخصصی و طرح مسایل و مشکلات هر حوزه و بازدید از شهرک صنعتی خوانسار و بعضی از شرکت های مستقر در آن از برنامه‌های جنبی این رویداد بود.

 
آلبوم تصاویر برگزاری رویداد انتقال تکنولوژی هیئت علمی فناور در دفتر منطقه ای خوانسار