تاریخ : سه شنبه 26 آبان 1394
کد 464

معاون بانک صادرات و واردات هند در اتاق اصفهان: آماده همکاری با استان اصفهان در زمینه تولید انرژی های نو و تجدید پذیر

معاون بانک صادرات و واردات هند در اتاق اصفهان: آماده همکاری با استان اصفهان در زمینه تولید انرژی های نو و تجدید پذیر
معاون مدیر کل بانک صادرات و واردات هند گفت:به دنبال توسعه انرژهای نو و تجدید پذیر در هند آماده همکاری و سرمایه گذاری مشترک با استان اصفهان در تولید این قبیل انرژی ها هستیم.

به گزارش روابط عمومی اتاق اصفهان«دیود راسکوینها »David Rasquinha در دیدار با مشاور سرمایه گذاری و عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی اصفهان،هدف از سفر به استان اصفهان را بررسی توانمندی های اصفهان و فرصت های تجاری و سرمایه گذاری برشمرد و گفت:هیات اقتصادی هند متشکل از بانک صادرات و واردات هند و اعضای اتاق فکر این کشور تحت عنوان Gateway House و کارشناسان صنایع شیمیایی و داروسازی و کشاورزی ،در حال بررسی راه های توسعه همکاری های اقتصادی و سرمایه گذاری هند با ایران است.وی افزود:نتایج این مطالعات در اختیار دولت هند برای مشخص شدن زمینه همکاری با ایران بویژه استان اصفهان قرار می گیرد.راسوکینها خاطر نشان کرد:سابقه تجارت هندوستان با ایران به چندین قرن باز می گردد و دو کشور همواره روابط اقتصادی نزدیکی با هم داشته اند .وی تاکید کرد:هندوستان در دوران پسا تحریم ایران آماده استفاده از تمام ظرفیت ها برای افزایش سطح مبادلات تجاری و سرمایه گذاری های مشترک با ایران است. وی از همکاری شرکت های هند در توسعه بندر چابهار ایران خبر داد و گفت:این تجربه می تواند در سایر شهرهای ایران بویژه اصفهان تکرار شود.

«علی صفرنورالله»مشاور سرمایه گذاری اتاق بازرگانی اصفهان در این دیدار گفت:استان اصفهان به عنوان صنعتی ترین استان کشور همواره جایگاه ویژه ای در تبادلات تجاری و سرمایه گذاری ایران با سایر کشورها دارد .
وی وجود معادن فلزات و سنگ های تزیینی در استان اصفهان زمینه مناسبی برای توسعه همکاری تجاری و سرمایه گذاری بین اصفهان و هند برشمرد و گفت:استان اصفهان با آغوش باز پذیرای سرمایه گذاران خارجی است .
مسوول دفتر توسعه فناوری و سرمایه گذاری اتاق اصفهان در این دیدار تاکید کرد:سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی استان آماده مشارکت با سرمایه گذاران هندی جهت همکاری مشترک در بخش های مختلف انرژی و تولید محصول است .

آلبوم تصاویر هند-8-94