تاریخ : شنبه 23 آبان 1394
کد 455

شورای عالی جوانان اتاق اصفهان تشکیل شد

معاون جوانان اتاق بازرگانی اصفهان گفت: تشکیلات جوانان برای اولین بار در ایران در اتاق بازرگانی اصفهان با الگوگیری از اتاق بین المللی بازرگانی جوانان تشکیل شده است.
معاون جوانان اتاق بازرگانی اصفهان گفت: تشکیلات جوانان برای اولین بار در ایران در اتاق بازرگانی اصفهان با الگوگیری از اتاق بین المللی بازرگانی جوانان تشکیل شده است.

به گزارش روابط عمومی اتاق اصفهان،«امیر کشانی»در نخستین جلسه شورای عالی جوانان اتاق اصفهان تصریح کرد:بیش از 800 جوان زیر 40 ساله در اتاق بازرگانی اصفهان عضویت دارند که زمینه مناسبی برای حضور پررنگ تر آنان در فعالیت های گروهی و مشورتی را فراهم می سازد و شورای عالی جوانان با هدف تسهیل حضور فعالانه جوانان در عرصه فعالیت های اقتصادی و تشکل های صنفی تشکیل شده است.
وی اضافه کرد:جوانان امروز با تحصیلات عالیه در کنار تجارب پدران و فعالان اقتصادی برجسته می توانند علاوه بر توسعه فعالیت های اقتصادی خود زمینه رشد و توسعه استان و کشور را فراهم سازند.
وی از تشکیل 9 کمیته تخصصی ذیل معاونت جوانان اتاق اصفهان خبر داد و گفت: کمیته های تخصصی JCI و ارتباطات بین الملل،رویدادهای کارآفرینی ،تعاملات تجاری اعضا ،دانشگاهیان،فن آوری های نوین و صنایع هایتک،توانمندسازی و ارتقای اعضا، فرآوری ایده ها ، تسهیلگران و بازرگانان کوچک با حضور اعضای جوان اتاق طی فرآیند رای گیری و انتخاب مسئول و نایب رئیس در هر کمیته تخصصی تشکیل شده است.
کشانی اضافه کرد شورای عالی جوانان متشکل از روسای کمیته ها و نمایندگان جوانان عضو کمیسیونهای اتاق و فعالین عرصه جوانان در اتاق بازرگانی می باشد و گفت: بر اساس مصوبه هیات رییسه 30 درصد کرسی کمیسیون ها به جوانان و بانوان تعلق دارد و معاونت جوانان به طور رسمی به انتخاب خود جوانان عضو هر کمیسیون یک نماینده در شورای عالی جوانان دارد.

«علی نادری»مشاور عالی اتاق اصفهان در این جلسه گفت: نقش جوانان در اقتصاد شهر ،استان و کشور همواره مستمر و مداوم است زیرا فعالیت اقتصادی را با انگیزه شروع کرده اند و فرصت برای تواناتر شدن دارند.

«ابوالقاسم سرتیپی» نایب رییس کمیسیون معادن اتاق اصفهان در این جلسه خواستار نهادینه شدن کارگروهی بین جوانان عضو اتاق شد و گفت: تشکیل بانک اطلاعات جامع و همچنین راه اندازی اپلیکشین موبایل می تواند ارتباطات تجاری بین جوانان را تسهیل سازد.

«نوید ادریس»دبیر شورای عالی جوانان اتاق اصفهان در این جلسه به تشکیل منظم جلسات کمیته های تخصصی شورای عالی جوانان اشاره کرد.

در ادامه این جلسه مسئولین کمیته های تخصصی به ارایه گزارش عملکرد کمیته ها پرداختند و آیین نامه اداره جلسات شورای عالی جوانان به تصویب اعضا رسید.

آلبوم تصاویر جوانان-8-94