تاریخ : چهارشنبه 20 آبان 1394
کد 454

رییس اتاق اصفهان در جمع دو انجمن معدنی استان اصفهان: بخش معادن استان نیاز به همگرایی انجمن ها و تشکل های معدنی دارد

رییس اتاق اصفهان گفت:بخش معادن استان اصفهان نیاز به همگرایی انجمن ها و تشکل های معدنی برای حل مشکلات را دارد.
رییس اتاق اصفهان گفت:بخش معادن استان اصفهان نیاز به همگرایی انجمن ها و تشکل های معدنی برای حل مشکلات را دارد.

به گزارش روابط عمومی اتاق اصفهان«سید عبدالوهاب سهل آبادی»در جمع اعضای هیات مدیره انجمن همگن معدن کاران و انجمن صنفی معدن کاران استان اصفهان گفت:بیش از 600 معدن در استان مشغول فعالیت بوده و در شرایط کنونی به دلیل مسایل و مشکلات متعدد بسیاری از آنها تعطیل شده اند.

وی تصریح کرد:در چنین شرایطی تشکل های معدنی استان نقش مهمی در انتقال وضعیت کنونی و ارایه راهکار به مسوولین دولتی و نمایندگان مجلس شورای اسلامی دارند .

سهل آبادی موازی کاری تشکل های معدنی را عامل تضعیف این بخش دانست و گفت: به جای تشکل های متعدد یک تشکل منسجم و توانمند می تواند راهکارهای احیای بخش معادن را دنبال کند .

وی از آمادگی اتاق بازرگانی و خانه صنعت،معدن و تجارت ایران و استان اصفهان برای پیگیری مسایل و مشکلات بخش معدن خبر داد و گفت:اتاق بازرگانی به عنوان پارلمان بخش خصوصی می تواند در شورای گفتگو و کمیته حمایت قضایی از سرمایه گذاری استان مسایل و مشکلات بخش معدن که از بخش های اصلی اقتصاد استان است، را دنبال کنند.

در این جلسه محمد یوسف صدیقی به عنوان دبیر دو انجمن همگن و صنفی معدکاران استان اصفهان برگزیده شد .همچنین اعضای هیات مدیره دو انجمن به ارایه دیدگاه و پیشنهادات جهت بهبود فعالیت دو انجمن و همکاری با اتاق بازرگانی و خانه صنعت و معدن پیشنهاداتی پرداختند .

آلبوم تصاویر انجمن معدن کاران-8-94