تاریخ : يکشنبه 10 آبان 1394
کد 434

رییس اتاق اصفهان در بازدید از شرکت پالایش نفت اصفهان: ارتباط اتاق بازرگانی با واحدهای تولیدی بزرگ استان تقویت می شود

رییس اتاق اصفهان گفت: ارتباط اتاق بازرگانی اصفهان با واحدهای تولیدی بزرگ استان تقویت می شود.
رییس اتاق اصفهان گفت: ارتباط اتاق بازرگانی اصفهان با واحدهای تولیدی بزرگ استان تقویت می شود.

به گزارش روابط عمومی اتاق اصفهان ،«سید عبدالوهاب سهل آبادی»در حاشیه بازدید جمعی از اعضای هیات نمایندگان از شرکت پالایش نفت اصفهان با اشاره به ظرفیت های اتاق بازرگانی اصفهان در حمایت از واحدهای تولیدی استان گفت: اتاق با عضویت در شورای گفتگو دولت و بخش خصوصی ، کمیته حمایت قضایی از سرمایه گذاری و ستاد تسهیل استان همواره تلاش می کند که از حقوق اعضای خود با تمام توان دفاع کند .

سهل آبادی با اشاره به میزبانی اتاق اصفهان از 25 هیات تجاری خارجی طی شش ماهه گذشته گفت:با امضای برجام هسته ایی حضور هیات های خارجی بسیار قابل توجه شده است و اتاق تلاش می کند از این فرصت برای توسعه اقتصادی اعضای خود استفاده کند .

وی شرکت پالایش نفت اصفهان را یکی ازمراکز مهم تولید فرآورده های نفتی در کشور برشمرد و گفت:این شرکت با استفاده از نیروی متخصصی داخلی توانسته به عنوان یکی از مهمترین مراکز تولید سوخت کشور شناخته شود.
«لطف علی چاووشی»مدیر عامل شرکت پالایش نفت اصفهان در این دیدار گفت: این شرکت فعاليت خود را در زمينه پالايش نفت خام و توليد فرآورده هاي نفتي و تامين خوراك صنايع پايين دستي (شركت هاي پتروشيمي اصفهان، پتروشيمي اراك، نفت سپاهان، پالايش نفت جي و صنايع شيميايي ايران) از سال ۱۳۵۸ آغاز نموده و هم اكنون حدود ۲۳ درصد از فرآورده هاي نفتي مورد نياز كشور را توليد مي نمايد.

وی افزود:این شرکت در طي سال ها شاهد پيشرفت هاي بسياري بوده، به طوري كه از سال هاي آغازين دهه ۶۰، ظرفيت پالايش نفت خام اين شركت با افزايش ۸۵ درصدي نسبت به ظرفيت طراحي آن از ۲۰۰ هزار بشكه در روز به بيش از ۳۷۵ هزار بشكه افزايش يافته است.

چاووشی افزود:اين شركت ضمن راه اندازي اوليه مجتمع بنزين سازي در پاييز سال ۹۲ موفق به توليد بنزين سوپر بسيار مرغوب تحت عنوان سوخت پاك شد. همچنين با راه اندازي كامل اين واحد بنزين مرغوب مطابق با استانداردهاي بين المللي از جمله Euro ۴ و Euro ۵ توليد خواهد شد.

آلبوم تصاویر پالایشگاه-8-94