تاریخ : سه شنبه 9 شهريور 1400
کد 4318

در دیدار رئیس اتاق بازرگانی اصفهان با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تاکید شد

بهبود شاخص‌های فرهنگی و سرمایه اجتماعی، پیش نیاز فرهنگ اقتصادی در جنگ اقتصادی است.

در این دیدار  که در حاشیه اولین سفر استانی وزیر جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی به اصفهان رخ داد، ضرورت تمرکز بر بهبود شاخص‌های فرهنگی و سرمایه اجتماعی و تبلور فرهنگ اقتصادی و توزیع منابع و استقرار عدالت اجتماعی از طریق احداث زیر ساختهای توسعه ای تاکید شد.
در این دیدار محمد مهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی  ضمن تاکید بر اهمیت فرهنگ اقتصادی این وعده را داد تا مسائل حوزه فرهنگ و توسعه اصفهان را در دولت جدید پیگیری کرده و اقدامات لازم در جهت رفع موانع و مشکلات موجود در این زمینه انجام شود.
در ادامه مسعود گلشیرازی، رئیس اتاق بازرگانی اصفهان نیز بر ضرورت توجه به بهبود شاخص های سرمایه اجتماعی بعنوان مقدمه بهبود محیط کسب و کار با تکیه بر حوزه فرهنگی و تکریم کار و کارآفرینی تاکید کرد.
وی ساخت و راه اندازی پروژه قطار پرسرعت را بعنوان یکی از ابزارهای استقرار عدالت اجتماعی و جلوگیری از مهاجرت و توزیع امکانات قلمداد و ابراز امیدواری نمود دولت مردمی با اتمام این پروژه مقدمه ساز برقراری عدالت اجتماعی باشد.
لازم  به ذکر است پیش از این دیدار نیز، نشست صمیمانه ی اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه استان اصفهان با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در محل اتاق بازرگانی اصفهان برگزار شد.
آلبوم تصاویربهبود شاخص‌های فرهنگی و سرمایه اجتماعی، پیش نیاز فرهنگ اقتصادی در جنگ اقتصادی است.

  • واحد ارجاع دهنده پورتال اتاق بازرگانی اصفهان