تاریخ : سه شنبه 14 مهر 1394
کد 399

هیات رییسه اتاق بازرگانی با حضور در ستاد فرماندهی نیروی انتظامی استان و شهرستان اصفهان هفته نیروی انتظامی را گرامی داشتند/برای رونق صنعت گردشگری بایستی فرهنگ ترافیک جامعه بالا نمونه باشد

هیات رییسه اتاق بازرگانی اصفهان با حضور در ستاد فرماندهی نیروی انتظامی استان و شهرستان اصفهان ، روز نیروی انتظامی را به فرماندهان و افسران این نیرو تبریک و از زحمات آنان تقدیر کردند .
هیات رییسه اتاق بازرگانی اصفهان با حضور در ستاد فرماندهی نیروی انتظامی استان و شهرستان اصفهان ، روز نیروی انتظامی را به فرماندهان و افسران این نیرو تبریک و از زحمات آنان تقدیر کردند .

به گزارش روابط عمومی اتاق اصفهان ،«سید عبدالوهاب سهل آبادی»رییس اتاق اصفهان در دیدار با سرهنگ حسین زاده جانشین فرماندهی نیروی انتظامی استان اصفهان گفت: پلیس ایران نسبت به پلیس سایر کشورها از عطوفت و اقتدار ویژه ای برخوردار است.

وی خواستار حضور کارشناسان و مسوولین نیروی انتظامی استان در کمیسیون امور اجتماعی اتاق اصفهان شد و گفت:این کمیسیون با هدف بررسی مسایل اجتماعی مرتبط با فضای کسب و کار در اتاق تشکیل شده و نیروی انتظامی می تواند از این ظرفیت برای ایجاد فضای پیشگیری از جرم در استان استفاده کند .

«سرهنگ حسین حسین زاده»جانشین فرماندهی نیروی انتظامی استان اصفهان در این دیدار گفت:راهبرد نیروی انتظامی احترام به مردم است و این نیرو خود را خادم مردم می داند.

وی خاطر نشان کرد:برای توسعه پایدار یک جامعه پلیس و مردم باید بر اساس احترام متقابل زمینه توسعه جامعه را فراهم کنند و نیروی انتظامی در این راستا گام های ارزنده ای را برداشته است .

وی در بخش دیگری از سخنان خود از توجه ویژه پلیس به اجرای قوانین راهنمایی و رانندگی دراستان اصفهان خبر داد و گفت:با توجه به توریستی بودن اصفهان و لزوم ایجاد امنیت روانی برای گردشگران خارجی و داخلی نیروی انتظامی تلاش می کند قوانین راهنمایی و رانندگی به بهترین شکل اجرا شود .

حسین زاده خاطر نشان کرد:یکی از مهمترین مواردی که گردشگران در بازدید از اصفهان توجه می کنند فرهنگ ترافیک مردم شهر است که با همکاری شهروندان و پلیس این مهم قابل دستیابی است.

«مصطفی رناسی»نایب رییس اتاق اصفهان خواستار بالا بردن هزینه اجرا نشدن قانون بویژه راهنمایی و رانندگی در جامعه شد و گفت:زمانی که اجرا نشدن قانون هزینه ی بالا نداشته باشد نمی توان انتظار اجرای قانون را داشت.

«محسن پورسینا»عضو هیات رییسه اتاق اصفهان در این دیدار خواستار نهادینه شدن فرهنگ ترافیک از دوران کودکی در استان اصفهان شد و گفت:آموزش راهنمایی و رانندگی از دوران کودکی می تواند به بالا بردن سطح فرهنگ جامعه در موضوع ترافیک کمک کند.

«قاسم علی جباری»عضو هیات رییسه اتاق اصفهان در این دیدار وجود امنیت را یکی از مهمترین دستاوردهای نیروی انتظامی برشمرد و گفت:فعالیت شبانه روز نیروی انتظامی استان زمینه ساز این امنیت در جامعه شده است.

«سرهنگ یاردوستی»فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان در دیدار هیات رییسه اتاق اصفهان گفت:پیشگیری از وقوع جرم رویکرد نیروی انتظامی است و در این راستا آماده همکاری با بخش های مختلف از جمله اتاق بازرگانی است.

آلبوم تصاویر ناجا-7-94