تاریخ : سه شنبه 14 مهر 1394
کد 396

نشست هم اندیشی اعضای کمیسیون های تخصصی اتاق اصفهان برگزار شد

سهل آبادی :از هر سانتی متر اتاق برای رسیدگی به مسایل و مشکلات اعضا استفاده می کنیم
نخستین نشست هم اندیشی اعضای کمیسیون های تخصصی با موضوع تدوین برنامه راهبردی کمیسیون ها با محوریت توسعه کسب و کار اعضا در سالن همایش های بین المللی اتاق اصفهان برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی اتاق اصفهان «سید عبدالوهاب سهل آبادی» رییس اتاق اصفهان در این نشست ،استقبال اعضا را از کمیسیون های تخصصی کم نظیر توصیف کرد و گفت: حضور فعال اعضای در کمیسیون ها نشان از مشارکت اعضا در استفاده از ظرفیت پارلمان بخش خصوصی است .

وی ارایه مشاوره جهت تصمیم سازی صحیح مسوولین دولتی را یکی از مهمترین خروجی کمیسیون های تخصصی اتاق دانست و گفت: عملکرد کمیسیون ها باید منتج به نتیجه روشن و صحیح در راستای توسعه کسب و کار اعضا شود .
رییس اتاق اصفهان نقش کمیسیون سیاست گذاری و پایش را رصد فعالیت و برنامه ریزی برای تقویت کمیسیون های اتاق برشمرد.

سهل آبادی با اشاره به عملکرد اتاق اصفهان طی سه ماهه تابستان سال جاری گفت:تمامی فضاهای اتاق درگیر امور اعضا بوده و از هر سانتی متر اتاق برای رسیدگی به مسایل و مشکلات اعضا استفاده شده است .

«مصطفی رناسی»نایب رییس اتاق اصفهان در این نشست گفت:در راستای شعار اتاق برای همه و همه برای اقتصاد استان ،رویکرد دوره جدید اتاق دعوت به مشارکت اعضا در بخش های مختلف از جمله کمیسیون هاست.

وی تصریح کرد:استراتژی کمیسیون های اتاق برای چهار سال در حال تدوین است و مسوولین اتاق عجله ای برای تصویب سریع آن ندارند.

وی خواستار دریافت نظرات اعضای کمیسیون ها و فعالان اقتصادی استان در راستای تدوین این استراتژی شد و گفت:استراتژی کمیسیون های اتاق در 16 فصل در نظر گرفته شد که فل 4 فصل آن به تدوین و 12 فصل به اجرا اختصاص دارد.

در ادامه این نشست «کیهان عباسیان»مشاور کمیسیون سیاست گذری و پایش اتاق اصفهان در این جلسه کارگاه تدوین استراتژی کمیسیون ها ،با استفاده از شاخص هایSWOT,IE,EFE,QSPM برگزار کرد. وی در ابتدای این کارگاه گفت:دوره استراتژی نویسی بیست ساله گذشته است و استراتژی های هر سازمان هر ساله قابل تغییر است . وی خواستارمشارکت حداکثری اعضا در تهیه استراتژی کمیسیون های اتاق برای چهار ساله آینده شد و گفت:مشارکت اعضا باعث اجرای بهتر این استراتژی می شود .

وی همراه کردن اعضا با اهداف و چشم انداز های کمیسیون های اتاق را یکی از رویکرد های مهم برشمرد و گفت:جمع آوری درخواست اعضا از اتاق و جمع بندی نکات مشترک یکی از گام های مهم در این راستاست.

آلبوم تصاویر نشست کمیسیون ها-7-94