تاریخ : دوشنبه 27 ارديبهشت 1400
کد 3955

در شانزدهمین جشنواره فرهنگی روابط عمومی‌های استان که در اتاق بازرگانی اصفهان برگزار گردید عنوان شد:

روابط عمومی ها در جهت توسعه استان کمک کنند

درشانزدهمین جشنواره فرهنگی روابط عمومی‌های استان که در اتاق بازرگانی اصفهان برگزار گردید، استاندار اصفهان خواستار همکاری روابط عمومی های استان در جهت کمک به توسعه اصفهان شد.
به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی اصفهان در شانزدهمین جشنواره فرهنگی روابط عمومی‌های استان ، استاندار اصفهان ضمن تبریک روز ملی ارتباطات و روابط عمومی با تاکید بر اینکه کرونا را تمام شده فرض نکنید، گفت: اطلاع دقیقی از مصونیت زدایی واکسن های موجود علیه ویروس کرونا وجود ندارد، بنابراین لازم است پروتکل های بهداشتی کاملا رعایت شود.
 عباس رضایی، خطاب به فعالان حوزه روابط عمومی گفت: قدر جایگاه والای خود را بدانید. وی در ادامه بر اعتمادسازی، صداقت در اطلاع رسانی، تولید محتوای غنی وامیدآفرینی در بین مردم تاکید کرد. 
استاندار اصفهان خواستار همکاری رسانه ها و روابط عمومی های استان در راستای کمک به توسعه اصفهان شد.
 رضایی نامگذاری روز ارتباطات را فرصت مغتنمی برای گسترش روز افزون شبکه های اجتماعی دانست که اهمیت جایگاه روابط عمومی به عنوان حلقه ارتباط در جامعه را بیش از پیش مورد توجه قرار می دهد.
استاندار همچنین با تاکید بر اینکه در زمان انتخابات رسالت بزرگی بر دوش روابط عمومی هامی باشد، تصریح کرد: جهت افزایش مشارکت مردم در انتخابات به ایفای نقش بپردازید. 
در ادامه این مراسم ضمن رونمایی از سند جامع اطلاع رسانی و سامانه رویدادهای شهر اصفهان به تعدادی از روابط عمومی های استان، تندیس و دیپلم افتخار اهدا شد. 
 
آلبوم تصاویر شانزدهمین جشنواره فرهنگی روابط عمومی