تاریخ : دوشنبه 13 مهر 1394
کد 394

سهل آبادی در کارگاه آموزشی تخصصی بررسی وضعیت قراردادهای کار کشورها: به جای دخالت در رابطه بین کارگر و کارفرما باید روابط انسانی را حاکم کرد

رییس اتاق بازرگانی اصفهان با بیان اینکه امروز در کشورمان فاصله زیادی بین کارگر و کارفرما ایجاد شده است،
رییس اتاق بازرگانی اصفهان با بیان اینکه امروز در کشورمان فاصله زیادی بین کارگر و کارفرما ایجاد شده است، گفت: به جای این قوانین و دخالت در رابطه بین کارگر و کارفرما باید با ایجاد روابط انسانی بین آنها فضا به گونه ای شود که دو طرف مشکلات همدیگر را درک کنند.

به گزارش روابط عمومی اتاق اصفهان «سید عبدالوهاب سهل آبادی»درکارگاه آموزشی تخصصی بررسی وضعیت قراردادهای کار کشورها در اصفهان گفت:سه جانبه گرایی بین حکومت، کارفرما و کارگر از قرن های گذشته در شهر اصفهان که شهر همه ادیان الهی است، حکمفرما بوده و لازم است سازمان جهانی کار و دولت این موضوع را پیشه کار خود قرار دهد.

وی افزود: این تعامل به حدی بود که کارفرمایان از بین کارگران برای دختران خود همسر انتخاب می کردند و هیچ فاصله طبقاتی وجود نداشت.

سهل ابادی اظهار کرد:در واحدهای تولیدی بزرگ استان اصفهان نانوایی از سوی مالک واحد راه اندازی شده بود تا کارگران عصر هر روز نان تازه به خانه های خود ببرند و رابطه نزدیکی بین کارگرو کارفرما وجود داشت.

وی با اشاره به اینکه شهر اصفهان شهر مهربانی هاست و همه ادیان الهی از کلیمی ،مسیحی ،زرتشتی و مسلمان در کنار هم به صورت مسالمت آمیز زندگی می کنند،افزود:اقلیت های دینی در واحدهای تولیدی اصفهان در کنار هم در صلح و صفا کار و زندگی می کنند.

سهل آبادی اصفهان را شهر کار و تولید خواند و اظهار کرد: حدود یکصد هزار واحد صنفی در این شهر فعال است که 60 درصد آنها از واحدهای موفق بشمار می آیند.

کارگاه آموزشی تخصصی بررسی وضعیت قراردادهای کار کشورها 12 و 13 مهر جاری توسط معاونت روابط کار وزارت کار و اداره کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان اصفهان در اصفهان با کارشناسان ارشد سازمان بین المللی کار(IOL) برگزار می شود.

آلبوم تصاویر کار-7-94