تاریخ : سه شنبه 14 بهمن 1399
کد 3723

در نشست مشترک اتاق بازرگانی اصفهان و شورای توسعه تجارت سیچوآن چین انجام شد

امضای تفاهم نامه توسعه روابط دوجانبه اصفهان و سیچوآن در حوزه های صنعت، تجارت و گردشگری

در نشست مشترک اتاق بازرگانی اصفهان و شورای توسعه تجارت سیچوآن چین که از طریق ویدیو کنفرانس و با حضور عضو هیئت رئیسه و مدیر واحد بازاریابی و روابط بین‌الملل اتاق بازرگانی اصفهان و نمایندگانی از اتاق بازرگانی و شورای توسعه تجارت سیچوآن برگزار شد، طرفین راه‌های توسعه مراودات دو استان اصفهان و سیچوآن چین را مورد بررسی قرار دادند و در انتها نیز تفاهم نامه ای در راستای آن امضا کردند.
به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی اصفهان، در ابتدای این نشست فرشته امینی، عضو هیئت رئیسه اتاق بازرگانی اصفهان، ضمن  ابراز خرسندی از برگزاری این نشست مجازی، بیان کرد:بحران کرونا، فرصت های تازه ای را برای  گفتمان  و مراودات تجاری کشورها فراهم کرده است.
فرشته امینی با اشاره به روابط خوبی که اتاقهای بازرگانی اصفهان و سیچوآن تاکنون داشته اند، اظهارداشت: اتاق اصفهان تمایل به تداوم و توسعه همکاری با اتاق سیچو آن را داشته و دعوت می شود تا در دوران پسا کرونا، نمایندگان اتاق سیچوآن سفری به اصفهان داشته باشند.
وی همچنین به معرفی توانمندی های اصفهان پرداخت و ابراز امیدواری کرد تا بهره برداری بهتری از این پتانسیل ها را داشته باشیم.

سپس بهنام ابراهیمی، مدیر واحد بازاریابی و روابط بین‌الملل به ارائه گزارشی در خصوص ظرفیت های تجاری استان اصفهان پرداخت.

لی شوجی، معاون اتاق بازرگانی سیچو آن چین نیز با معرفی نمایندگان حاضر و با ذکر این نکته که اتاق اصفهان و سیچوآن، همکاری خوبی در گذشته داشته اند، بر لزوم تداوم و گسترش این روابط تاکید کرد و توانمندی های استان سیچوآن  از جمله سرمایه گذاری، صنعت الکترونیک، تولید لوکوموتیو، ساخت و تجهیز فرودگاه و توسعه زیر ساختهای گردشگری را تشریح کرد.
در خاتمه  این نشست نیز، یادداشت تفاهم مبنی بر توسعه روابط دو جانبه در زمینه های صنعت، تجارت، سرمایه گذاری در جهت بهبود شرایط اقتصادی، توسعه روابط پایدار بین اعضای اتاق های دو طرف، تبادل اطلاعات به روز از پتانسیل ها و توانمندی های تجاری، تولیدی و سرمایه گذاری، مشارکت در اجرای پروژه های زیرساختی گردشگری ومشارکت در برگزاری کنفرانس، همایش و نشست های تخصصی به امضای طرفین رسید.
آلبوم تصاویرامضای تفاهم نامه توسعه روابط دوجانبه اصفهان و سیچوآن در حوزه های صنعت، تجارت و گردشگری

  • واحد ارجاع دهنده پورتال اتاق بازرگانی اصفهان