تاریخ : پنجشنبه 19 شهريور 1394
کد 367

رییس اتاق اصفهان در دیدار با معاون وزیر حمل و نقل اتریش :اصفهان و وین می توانند تعاملات تجاری نزدیکی با هم داشته باشند

رییس اتاق اصفهان گفت: اصفهان و وین می توانند تعاملات تجاری نزدیکی در بخش های مختلف با هم داشته باشند .
رییس اتاق اصفهان گفت: اصفهان و وین می توانند تعاملات تجاری نزدیکی در بخش های مختلف با هم داشته باشند .

به گزارش روابط عمومی اتاق اصفهان «سید عبدالوهاب سهل آبادی»در حاشیه بازدید رییس جمهور اتریش و هیات همراه از اصفهان در دیدار با کریستین ویزنبرگر ( اتریش Christian Weissenbuger) معاون وزیر حمل و نقل اتریش گفت: اصفهان به عنوانی صنعتی ترین استان ایران می تواند در بخش های صنعتی و کشاورزی روابط نزدیکی با اتریش داشته باشد.

وی تصریح کرد:توافق نامه هسته ای ایران با کشورهای اروپایی ،روابط اقتصادی دیرینه ایران با این کشورها را وارد مرجله جدیدی ساخت و بایستی از این فرصت برای افزایش سطح مبادلات اقتصادی استفاده کرد.
سهل آبادی خاطر نشان کرد:استان اصفهان با 8 هزار واحد صنعتی و تولید 70 درصد فولاد کشور می تواند از تکنولوژی اتریش جهت توسعه تولیدات صنعتی بهره بگیرد .

«کریستین ویزنبرگر» ( Christian Weissenbuger) معاون وزیر حمل و نقل اتریش در این دیدار گفت:حضور هیات بلند پایه سیاسی و اقتصادی اتریش در ایران گام مهمی در توسعه همکاری های اقتصادی بین دو کشور است .
وی اظهار کرد: در این سفر با مقامات بلندپایه جمهوری اسلامی ایران دیدارهای خوبی داشتیم و در زمینه همکاریهای اقتصادی و گردشگری بین دو کشور گام های مهمی برداشته شد.

رییس جمهوری اتریش بنا به دعوت رسمی رییس جمهوری اسلامی ایران در صدر هیات با هدف توسعه مناسبات دو کشور عصر دوشنبه هفته جاری وارد تهران شد و با مقامات بلند پایه سیاسی و اجرایی ایران دیدن کرد.

حجم مبادلات تجاری ایران و اتریش در 6 ماهه نخست سال جاری میلادی در مقایسه با مدت مشابه سال قبل در حدود 44 درصد رشد داشته است که این امر نیز یکی دیگر از نشانه ها و علائم تمایل طرف اتریشی برای حضور در بازار پر رونق ایران است

آلبوم تصاویر اتریش-6-94