تاریخ : چهارشنبه 18 شهريور 1394
کد 365

همایش کایروپراکتیک (سبک زندگی و شادی) در اتاق اصفهان برگزار شد.

همایش کایروپراکتیک ،سبک زندگی و شادی و ناهنجاریها و اختلالات عضلانی و اسکلتی مرتبط با کار در اتاق اصفهان برگزار شد.
همایش کایروپراکتیک ،سبک زندگی و شادی و ناهنجاریها و اختلالات عضلانی و اسکلتی مرتبط با کار در اتاق اصفهان برگزار شد.

کایرو پراکتیک (chiropractic) به مجموعه ای از تدابیر درمانی گفته می شود که دستگاه عصبی را تعیین کننده سلامتی و بیماری می داند و سعی می کند با دستکاری ساختار های بدن، به ویژه ساختمان های ستون مهره ها، عملکرد هنجار را بر قرار نماید.کایرو پراکتیک، لغتی یونانی و مرکب از دو لغت «chiro » به معنی «دست» و «practice» به معنی «انجام کار»است و در مجموع به معنی «درمان به وسیله دست» به کار می رود.کایروپراکتیک نوعی تخصص اولیه پزشکی است که به تشخیص، درمان و پیشگیری از اختلالات عصبی عضلانی می پردازد و در واقع، علم شناخت مفاصل، و به ویژه ستون مهره ها و هنر تنظیم و تطبیق آن ها، به منظور پیشگیری و درمان، آن هم بدون استفاده از دارو و اعمال جراحی است.

به گزارش روابط عمومی اتاق اصفهان،«سید محمد یوسفی»مدیر مرکزکایرو پراکتیک سیتی سنتر اصفهان در این همایش گفت:کایروپراکتیک یک رشته مکمل رشته های پزشکی است که بدون استفاده از دارو و جراحی به دنبال ریشه یابی و درمان مشکلات جسمی و روحی افراد است .
وی تصریح کرد:در طی یکصد سال تصوری در علم پزشکی ایجاد شده که با خوردن یک قرص یا عمل جراحی مشکلات برطرف می شود و این در حالیست باید ریشه مشکلات را شناسایی کنیم و با استفاده از آن مشکل را برطرف کنیم .
وی تاکید کرد:افرادی که می خواهند در زندگی موفق شوند باید مسیر زندگی خوبی انتخاب کنند.

«زهرا اخوان نسب» رییس کمیسیون امور اجتماعی اتاق اصفهان در این جلسه گفت: کمیسیون امور اجتماعی اتاق برای نخستین بار با هدف توجه به سرمایه های انسانی و اجتماعی تشکیل شده و در این راستا به دنبال کاهش آسیب های اجتماعی و توانمند شدن جامعه در برابر مسایل و مشکلات است .
وی توجه به نیروی انسانی در بنگاههای اقتصادی را از سوی مدیران لازم و ضروری دانست و گفت: مدیران نباید تنها به فکر سودآوری بنگاه باشند بلکه باید به وضعیت روحی نیروی انسانی خود توجه کنند .
عضو هیات نمایندگان اتاق اصفهان در ادامه افزود: عمده زمان افراد جامعه در محل های کار صرف می شود و محیط کار می تواند زمنیه تعالی و رشد آنان را فراهم سازد.

آلبوم تصاویر طرح سلامت-6-94