تاریخ : دوشنبه 16 شهريور 1394
کد 363

سهل آبادی در ششمین جلسه هیات نمایندگان اتاق اصفهان:رکود اقتصادی همچنان دامنگیر واحدهای صنعتی است

رییس اتاق اصفهان گفت:رکود اقتصادی همچنان دامنگیر واحدهای صنعتی است و وزارت صنعت باید همت بیشتری برای خروج از این وضعیت کند.
رییس اتاق اصفهان گفت:رکود اقتصادی همچنان دامنگیر واحدهای صنعتی است و وزارت صنعت باید همت بیشتری برای خروج از این وضعیت کند.

به گزارش روابط عمومی اتاق اصفهان،«سید عبدالوهاب سهل آبادی»در ششمین جلسه هیات نمایندگان اتاق اصفهان تصریح کرد: بسته های حمایتی و قوانین متعدد توسط دولت و مجلس تنظیم می شود ولی هیچ یک تاثیر چندانی در بهبود وضعیت واحدهای صنعتی ایجاد نکرده است. وی کاهش تولید کارخانه های سیمان ، مصالح ساختمانی و نساجی در استان اصفهان را نگران کننده دانست و گفت:استان اصفهان در سال های گذشته 50 درصد مصالح ساختمانی کشور از جمله آجر را تامین می کرد ولی امروز با روند نزولی روبروست . وی از استقبال اعضا در کمیسیون های اتاق قدردانی کرد و گفت:حضور 120 نفری اعضای در هر کمیسیون نشان از همراهی آنان در فعالیت های تشکلی اتاق را دارد.سهل آبادی از راه اندازی دفتر اتاق اصفهان در فرودگاه اصفهان خبر داد و گفت:اعضای اتاق می تواند از امکانات این دفتر برای تسهیل امور مربوط به پروازهای داخلی و خارجی استفاده کنند.

 «محمود اسلامیان»نایب رییس اتاق اصفهان در این جلسه خواستار بهره گیری از فعالیت های اتاق استانبول به عنوان یک اتاق پیشرو در اقتصاد بین الملل شد و گفت: تمرکز بر فعالیت های اصلی و ماموریت های اتاق، می تواند نیاز فعالان اقتصادی در بخش تجارت و تولید برطرف سازد .
وی نبود ایرلاین ویژه اصفهان ،نمایشگاه در خور شان اقتصاد استان و ورزشگاه متناسب با ظرفیت های ورزشی را از چالش های استان اصفهان برشمرد .

«مصطفی رناسی»نایب رییس دوم اتاق اصفهان در این جلسه توجه به توسعه کسب و کار اعضای اتاق را یکی از دغدغه های اصلی هیات نمایندگان دوره هشتم اتاق اصفهان دانست و گفت: فعالیت دو بخشSPX و ITPO در اتاق اصفهان با حمایت بیشتر دنبال می شود.وی از تصویب آیین نامه اجرایی کمیسیون های اتاق در کمیسیون سیاست گذاری و پایش اتاق اصفهان خبر داد.

«محسن پورسینا»عضو هیات رییسه اتاق اصفهان در این جلسه گفت:برای رونق زیر ساخت های اقتصادی بخش دولتی باید بخش خصوصی را تشویق به سرمایه گذاری کند و تسهیلات ویژه ای در این زمینه اختصاص دهد. وی تصریح کرد:ساخت مهمانسرا و مامورسرا توسط سازمان های دولتی یکی از عوامل رونق پیدا نکردن هتل داری در استان اصفهان است و بایستی در سایر بخش های اقتصادی نقش سازمان های دولتی حمایتی باشد.

«قاسم علی جباری»عضو هیات رییسه اتاق اصفهان در این جلسه توجه به زیرساخت های اقتصادی از جمله نمایشگاه های بین المللی اصفهان مهم دانست .

«بهرام سبحانی»عضو هیات نمایندگان اتاق اصفهان دراین جلسه با اشاره به استقبال اعضا از کمیسیون صنایع اتاق اصفهان گفت:برای بهره مندی از نظرات بیشتر اعضا پیشنهاد می شود با توجه به استقبال اعضا تعداد اعضای ثابت کمیسیون افزایش یابد.

«جعفر برکتین»عضو هیات نمایندگان خواستار مشارکت اتاق در زیرساخت های اقتصادی استان از جمله ساخت نمایشگاههای بین المللی شد.

«احمد خوروش»دیگر عضو هیات نمایندگان اتاق اصفهان در این جلسه خواستار تشکیل کمیته ای ویژه برای بررسی زیرساختهای اقتصادی مورد نیاز استان اصفهان شد.

«مرتضی بیشه»عضو هیات نمایندگان اتاق اصفهان در این جلسه گفت:حضور در نمایشگاه های داخلی و خارجی برای اعضا بایستی تسهیل شود زیرا نمایشگاهها می تواند نقش موثری در ایجاد بازارهای جدید داشته باشد.

«محمدگوهریان»دبیرکل اتاق اصفهان در این جلسه از برگزاری مسابقه برند شهری اصفهان در سطح ملی خبر داد و گفت:در این مسابقه شرکت کنندگان نام های متناسب با اصفهان جهت تعیین برند شهری را به دبیرخانه ارسال می کنند .
در این جلسه مقرر شد کمیته هفت نفره از اعضای هیات نمایندگان برای بررسی نقش اتاق در سهام داری شرکت نمایشگاه ها ی بین المللی استان اصفهان تشکیل شود.

آلبوم تصاویر هیئت نمایندگان-6-94