تاریخ : سه شنبه 18 آذر 1399
کد 3544

رنجبران در سومین جلسه از سلسله نشست های «ازتجربه تا موفقیت» عنوان کرد:

احساس نادیده گرفتن؛ مهم ترین عامل نارضایتی کارمندان

عضو هیأت رئیسه اتاق بازرگانی اصفهان در سومین جلسه از رویداد توانمندسازی هیات مدیره چابک، احساس نادیده گرفتن را مهم ترین عامل نارضایتی کارمندان عنوان کرد.
به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی اصفهان، در این رویداد مجازی که به همت مرکز توسعه کسب و کار اتاق بازرگانی اصفهان برگزار شد ، سید رسول رنجبران به تشریح و توضیح مواردی چون لزوم حضور متخصصین مختلف در ترکیب هیأت مدیره، پاسخگو بودن ، پایبندی به چشم انداز و استراتژی شرکت ، ارزش نهادن به تفکر انتقادی و کار تیمی پرداخت.
وی تاکید کرد: اعضای هیأت مدیره به ویژه شخص مدیرعامل در مقابل تمامی تصمیمات اتخاذ شده در سازمان، علی الخصوص در قبال منابع انسانی یک سازمان که از ارکان موفقیت سازمان به حساب می آیند، مسئولیت بزرگی برعهده دارند.
عضو هیأت رئیسه اتاق بازرگانی اصفهان بااشاره به نتایج تحقیق صورت گرفته در یکی از موسسات خارجی ، پیشنهاد داد:آمارهای منتشر شده نشان می دهد، آنچه نارضایتی کارمندان و ترک شرکت ها می شود ، عدم توجه هیأت مدیره و احساس نادیده گرفتن آنها توسط مدیران است و نه رفاه مالی. بنابراین پیشنهاد می شود هیأت مدیره راهبرد و استراتژی ویژه ای در خصوص در نظر گرفتن فعالیت های کارمندان و استقبال و تشکر از آنها، داشته باشد.
 
آلبوم تصاویر هیات مدیره چابک رنجبران