تاریخ : پنجشنبه 5 شهريور 1394
کد 344

پیام رییس اتاق اصفهان و رییس خانه صنعت ،معدن و تجارت ایران به مناسب هفته دولت

سید عبدالوهاب سهل آبادی رییس اتاق اصفهان و رییس خانه صنعت ،معدن و تجارت ایران با ارسال نامه ی خطاب به دکتر حسن روحانی فرا رسیدن هفته دولت را به ایشان تبریک گفت .
سید عبدالوهاب سهل آبادی رییس اتاق اصفهان و رییس خانه صنعت ،معدن و تجارت ایران با ارسال نامه ی خطاب به دکتر حسن روحانی فرا رسیدن هفته دولت را به ایشان تبریک گفت .متن کامل این نامه به شرح ذیل می باشد:

محضر مبارک حضرت حجت الاسلام والمسلمین جناب آقای دکتر روحانی
ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران

با سلام و احترام؛
هشتم شهریور ، یادآور دو معلم بزرگ عمل و کرامت و دو آموزگار خادم و وارسته ، شهیدان رجایی و باهنر است. در این روز دو تن از بهترین و پاکترین فرزندان امام خمینی (ره) در آتش بغض و کینه جریان نفاق سوختند تا ماهیت پلید این گروهک افشا و بنیاد آنان نیز در خوشه خشم انقلابی مردم خاکستر شود.
پس از آن روزهای سخت و در سه دهه ی اخیر که با درایت بنیانگذار کبیر انقلاب و تدابیر مقام معظم رهبری ، ایران اسلامی بی هیچ آسیبی مسیر اقتدار و عزت را در پیش گرفته ، دوم تا هشتم شهریور ماه با عنوان هفته دولت به فرصتی تبدیل شده تا ضمن پاسداشت خدمات شایسته و تأثیرگذار دولت یازدهم، دولتمردان نیز توان اجرایی خود را در این نقطه عطف،فزونی بخشیده و بر وسعت خدمت به نظام مقدس اسلامی بیفزایند.
ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای و الامقام به ویژه شهیدان رجایی و باهنر ، آغاز هفته دولت را صمیمانه به محضر حضرتعالی که صادقانه و خالصانه در عرصه های مختلف مشغول خدمت به کشور می باشید تبریک عرض نموده و موفقیت های روز افزونتان را در راستای تحقق آرمان های انقلاب اسلامی برنامه های بلند دولت تدبیر و امید و رفع مشکلات مردم را از درگاه خداوند متعال مسئلت می نمایم.