تاریخ : چهارشنبه 5 شهريور 1399
کد 3247

پیام تبریک

پیام تبریک رییس اتاق بازرگانی اصفهان به مناسبت روز کارمند

رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اصفهان در پیامی روز کارمند را تبریک گفت. در متن این پیام آمده است:
باسمه تعالی
با فراگیری عصر ماشین و تحکیم تکنولوژی در فرایندهای تولید کالا و خدمات، توزیع جمعیتی طبقات اجتماعی به نفع جامعه کارمندی به گونه ای تغییر کرده است که امروز بخش بزرگی از فعالیتها و اقدامات بخش خصوصی و دولتی از رهگذر خدمات تولید شده توسط سرمایه های انسانی در اختیار یا همان"کارمندان" به انجام می رسد. 
انسان کارمند عصر حاضر عنصر مولدی است که بیشتر از طریق بکارگیری توان ذهنی خود در پیشبرد امور نقش آفرینی می کند و بخش عمده تلاش بشر در ساختن جهانی پویا و در مسیر رشد، بر عهده این بخش از جامعه می باشد. 
ضمن پاسداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر که به مناصب و مواقف شغلی خود به عنوان امانت و فرصتی برای خدمت به خلق خدا می نگریستند، روز کارمند را به تمامی همکاران خود در اتاق اصفهان  تبریک عرض نموده و آرزوی توفیق و سلامتی از درگاه ایزد منان می نمایم. 
میهن اسلامی ما، این روزها بیش از پیش نیازمند همت بلند تمامی اقشار فعال، بویژه توان کارمندی خود است.  همگی ما از مدیر، معاون، کارشناس، نیروهای بخش خدمات، کارمندان سرزمینی هستیم که وجودمان برآمده از اوست و امروز اعتلای نام ایران در گرو تلاش و همت مضاعف نیروی انسانی متعهدوکارآمد  می باشد. 
به این بهانه تلاش کلیه عزیزان کارمند شاغل در تمامی بخشهای اقتصاد ایران خصوصا دستگاه ها،سازمانها ونهادهای  خدوم استان اصفهان را ارج می نهم و امیدوارم قدردان فرصت خدمتگزاری به ایران سربلند باشیم.
مسعود گلشیرازی
رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اصفهان