تاریخ : شنبه 24 مرداد 1394
کد 323

رییس خانه صنعت و معدن ایران در ارومیه:شبکه تولید و توزیع کشور نیازمند هماهنگی است.

رییس خانه صنعت و معدن ایران گفت: شبکه تولید و توزیع کشور باید با یکدیگر هماهنگی داشته باشند.
رییس خانه صنعت و معدن ایران گفت: شبکه تولید و توزیع کشور باید با یکدیگر هماهنگی داشته باشند.

«سید عبدالوهاب سهل‌آبادی»در مراسم روز بزرگداشت صنعت و معدن که در هتل آنای ارومیه برگزار شد، با ابراز خرسندی از مذاکرات موفقیت‌ آمیز هسته‌ای کشورمان با کشورهای غربی اظهار داشت: بنابراین با توجه به اینکه در بحث سیاسی موفقیت بسیاری حاصل شد، در بحث اقتصادی نیز افسران اقتصادی و تولیدکنندگان باید پس از رفع تحریم‌ها و باز شدن راه‌های بین‌المللی،برای پویایی اقتصاد کشورمان تلاش کنند.
سهل‌آبادی افزود: این در حالی است که ایران در بحث تولید باید به نقطه‌ای برسد که به مردم ثابت شود، تولیدات داخلی قابل مصرف بوده و از نظر کمی و کیفی قابل رقابت با دنیا است.
رییس خانه صنعت و معدن ایران بیان کرد: بنابراین شبکه توزیع نیز باید به کمک این امر بیاید اما متاسفانه شبکه تولید و توزیع کشورمان هماهنگی لازم را با یکدیگر ندارند.
وی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی گفت: با توجه به بیانات ایشان، باید مصرف تولیدات داخلی به عنوان یک فریضه بوده و فرهنگ استفاده تولیدات داخلی در کشور نهادینه شود و از سوی دیگر تولیدکنندگان مجبور به انبار کردن محصولات تولیدی خود نشوند.

سهل‌آبادی تصریح کرد: بی‌شک بزرگترین مشکل کشورمان در امر تولید همان نبود تسهیلات بانکی و نقدینگی در جامعه است.
رییس خانه صنعت و معدن ایران اظهار داشت: بی‌تردید وزارت صنعت، معدن و تجارت نمی‌تواند از پس تمامی مشکلات برآید بنابراین همانطور که همگان به وزارت امور خارجه برای موفقیت هسته ای کمک کردند باید به این وزارتخانه نیز کمک کنند.