تاریخ : يکشنبه 5 مرداد 1399
کد 3175

به منظور بهبود روند فعالیت نمایندگان اتاق در هیات های حل اختلاف مالیاتی صورت می‌گیرد:

تشکیل کمیته نظارت بر عملکرد نمایندگان اتاق در هیات های حل اختلاف

درجلسه وحدت رویه نمایندگان اتاق در هیأت های حل اختلاف مالیاتی که به همت دبیرخانه نمایندگان اتاق و با همکاری کمیسیون توسعه و بهبود محیط کسب وکار اتاق بازرگانی اصفهان برگزار شد، اعلام شد که کمیته نظارت بر عملکرد نمایندگان اتاق در هیات های حل اختلاف به‌زودی راه اندازی می‌شود.
به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی اصفهان اصغر اخوان مقدم، عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی اصفهان در این جلسه داشتن اطلاعات کافی در مباحث قانونی و حرفه‌ای و شهامت دفاع از مؤدیان را از ضروریات نمایندگان اتاق در هیات‌های حل اختلاف بیان کرد. 
وی در ادامه بر لزوم اطلاع کافی از جزئیات پرونده مؤدیان و دریافت مشاوره از اساتید خبره اتاق پیش از ورود به کمیسیون تاکید کرد و از عزم اتاق اصفهان برای کمک به افزایش انگیزه و توان نمایندگان از راه های مختلف از جمله برگزاری جلسات آموزشی خبر داد. 
در ادامه مجید رئوفی، مشاور امور مالیاتی و هیات‌های حل اختلاف مالیاتی اتاق اصفهان، از ایجاد تغییراتی در قانون مالیات‌های مستقیم خبر داد و خواستار پیگیری اتاق اصفهان در اعمال اصلاح در مواد 105، 132، 141و ... شد. 
وی در نظر گرفتن نرخ مالیاتی متفاوت برای شرکت‌های تولیدی و بازرگانی، ضرورت تداوم قانون محدودیت شعاع 50 کیلومتری اصفهان، افزایش رقم بدهی ممنوع الخروجی فعالان اقتصادی، ایجاد سقفی برای مالیات بر سود سپرده‌ها و رفع مشکلات مربوط به حساب های صوری را در این اصلاحیه ضروری دانست. 
 
آلبوم تصاویر وحدت رویه مالیاتی