تاریخ : چهارشنبه 14 مرداد 1394
کد 308

سفیر تایلند در دیدار بامسوولین اتاق اصفهان :مبادلات تجاری استان اصفهان با کشورهای آسه آن از طریق تایلند تسهیل می شود /در توسعه صنعت هتل سازی اصفهان مشارکت می کنیم

سفیر تایلند در ایران گفت: مبادلات تجاری استان اصفهان با کشورهای آسه آن از طریق تایلند تسهیل می شود .
سفیر تایلند در ایران گفت: مبادلات تجاری استان اصفهان با کشورهای آسه آن از طریق تایلند تسهیل می شود .
به گزارش روابط عمومی اتاق اصفهان «راسمی چیتهام(Rasmee Chittham) در دیدار با عضو هیات رییسه و مشاور سرمایه گذاری اتاق اصفهان تصریح کرد: تایلند می تواند با استان اصفهان در بخش های مختلف فعالیت های مشترک تولیدی و سرمایه گذاری تعریف کند.
وی حجم تجارت ایران و تایلند را بسیار اندک دانست و گفت:در دوران جدید پس از توافق هسته ای ایران و کشورهای 5+1 و برداشتن تحریم های اقتصادی می توان حجم مبادلات تجاری را چند برابر ساخت.
وی اظهار داشت:کشورهای مالزی، تایلند، سنگاپور، اندونزی، فیلیپین، برونئی، ویتنام، لائوس، میانمار( برمه) وکامبوج عضو اتحادیه کشورهای جنوب شرقی آسیا هستند و این اتحادیه امروز با احتساب جمعیت کشورهای عضو 537 میلیون نفر جمعیت دارد و مساحت آن به 4 میلیون و 500 هزارکیلومتر مربع می رسد.
وی با اشاره به تجربه موفق تایلند در جذب گردشگران خارجی و توسعه صنعت توریسم در این کشور گفت: آمادگی اعزام سرمایه گذاران صنعت هتل داری به اصفهان را داریم .
«قاسم علی جباری»عضو هیات رییسه اتاق اصفهان در این دیدار خواستار برقراری خط پروازی اصفهان – بانکوک با هدف توسعه روابط اقتصادی و تجاری شد و گفت:تبادل گردشگر می تواند به توسعه روابط اقتصادی اصفهان و تایلند کمک کند.
«علی صفرنورالله»مشاور سرمایه گذاری اتاق اصفهان در این دیدار گفت: استان اصفهان با دارا بودن توانمندی های صنعتی و کشاورزی و همچنین ظرفیت های گردشگری می تواند روابط نزدیک تجاری و سرمایه گذاری با تایلند داشته باشد.
آلبوم تصاویر سفیر تایلند-5-94