تاریخ : چهارشنبه 14 مرداد 1394
کد 307

در سمینار آموزشی رهبری در هیات مدیره تشکل های اقتصادی اتاق اصفهان ؛معاونت تشکلهای اقتصادی در اتاق اصفهان راه اندازی می شود

رییس اتاق اصفهان گفت: با هدف سازمان دهی و تقویت تشکلهای استان اصفهان، معاونت تشکلهای اقتصادی در اتاق اصفهان راه اندازی می شود.
رییس اتاق اصفهان گفت: با هدف سازمان دهی و تقویت تشکلهای استان اصفهان، معاونت تشکلهای اقتصادی در اتاق اصفهان راه اندازی می شود.
به گزارش روابط عمومی اتاق اصفهان ،«سید عبدالوهاب سهل آبادی»در سمینار آموزشی دو روزه رهبری ،اجرا و شیوه ارایه مطلوب هیات مدیره در تشکل های اقتصادی که با حضور نماینده تشکل های اقتصادی در اتاق اصفهان برگزار شد ،افزود:اتاق بازرگانی در دوره هشتم توجه ویژه ای به تشکل های اقتصادی دارد و در این راستا کمیسیون ویژه تشکلها نیز تشکیل می دهد .
وی از برگزاری چهار دوره آموزش تشکل های اقتصادی استان در اتاق اصفهان خبر داد و گفت:برحسب قانون بهبود مستمر محیط کسب و کار، اتاق وظیفه سامان دهی و توانمندسازی تشکلها را بر عهده دارد و در این راستا با برگزاری دوره های آموزشی برای اعضای هیات مدیره تلاش می کند که توان علمی و اجرایی آنان را در پیگیری مسایل و مشکلات اعضا دوچندان سازد.سهل آبادی از فعال بودن تشکل های اقتصادی استان اصفهان نسبت به سایر استان ها خبر داد و گفت:کانون کارفرمایان،کانون کارآفرینی ،خانه صنعت و معدن و اتاق بازرگانی اصفهان به عنوان فعال ترین تشکلهای اقتصادی کشور با خط مشی مشترک به دنبال پیگیری مسایل و مشکلات بخش خصوصی متناسب با هر بخش می باشد. وی اضافه کرد: یکی از مهمترین چالش های مهم تشکل های اقتصادی استان درآمدزایی است که بایستی راهکاری در این زمینه توسط اعضا و هیات مدیره هر تشکل اتخاذ شود.
سهل آبادی از فهرست بندی تشکل های اقتصادی استان توسط اتاق بر اساس ماده 5 قانون بهبود مستمر محیط کسب و کار خبر داد. سمینار آموزشی دو روزه رهبری ،اجرا و شیوه ارایه مطلوب هیات مدیره در تشکل های اقتصادی به همت دبیرخانه مشترک کمیسیون ها و تشکلهای اتاق اصفهان و با همکاری امور تشکلهای اتاق ایران برگزار شد.
آلبوم تصاویر سمینار آموزشی رهبری