تاریخ : شنبه 3 مرداد 1394
کد 285

سهل آبادی در نشست مشترک هیات رییسه اتاق اصفهان با خانه صنعت ،معدن و تجارت اصفهان؛

پیگیری مسایل و مشکلات فعالان اقتصادی وظیفه ذاتی تشکلهاست

رییس اتاق اصفهان،پیگیری مسایل و مشکلات فعالان اقتصادی را وظیفه ذاتی تشکلها برشمرد و گفت:تشکلها مامن و پناهگاه صنعتگران و تولید کنندگان است و باید این وظیفه اصلی مورد توجه تشکلها قرار گیرد.

رییس اتاق اصفهان،پیگیری مسایل و مشکلات فعالان اقتصادی را وظیفه ذاتی تشکلها برشمرد و گفت:تشکلها  مامن و پناهگاه صنعتگران و تولید کنندگان است و باید این وظیفه اصلی مورد توجه تشکلها قرار گیرد.

به گزارش روابط عمومی اتاق اصفهان ،«سید عبدالوهاب سهل آبادی»در نشست مشترک هیات رییسه اتاق اصفهان با خانه صنعت ،معدن و تجارت استان اصفهان تصریح کرد: همکاری خانه صنعت و معدن با اتاق بازرگانی در ابعاد مختلف گامی موثر در حل مسایل بنگاههای اقتصادی دارد. سهل آبادی با تشریح فعالیت های سه ماهه اتاق اصفهان گفت:ارتباط با سازمان ها و نهادهای تاثیرگذار در اقتصاد استان از رویکردهای اصلی اتاق  طی این مدت بوده است. وی با اشاره به اینکه خانه صنعت و معدن دارای پتاسیل های بسیاری است، گفت:خانه می تواند با ارایه برنامه پیشنهادی فعالیتهایی که می تواند به انجام برساند را اعلام نماید.

«محمدرضا برکتین»رییس خانه صنعت ،معدن و تجارت استان اصفهان در این نشست ، نقش تشکل های اقتصادی را عمقی نگری نسبت به مسایل و مشکلات واحدهای زیر مجموعه  دانست و گفت:خانه صنعت در رویکرد خود به دنبال ریشه یابی مسایل و مشکلات و ارایه راهکار جهت برطرف  شدن آن  است. برکتین اتاق بازرگانی را ستون فقرات و محور اصلی تشکلهای اقتصادی برشمرد و گفت:بر اساس قانون بهبود مستمر محیط کسب و کار ،اتاق به عنوان مادر تشکلها شناخته می شود و بر اساس این قانون نقش مهمی در  سامان دهی تشکلهای اقتصادی دارند. برکتین تصریح کرد: اتاق با همکاری خانه و سایر تشکلها می تواند کانال ارتباطی و اطلاعاتی موثری بین فعالان اقتصادی و تصمیم گیران ایجاد کند و مسایل و چالش های تولید و سایر بخش ها را به سرعت مورد پیگیری قرار دهد.

«مصطفی رناسی»نایب رییس اتاق اصفهان در این نشست خواستار سازمان دهی تشکلهای اقتصادی استان با محوریت اتاق شد و گفت:چنانچه سازمان دهی  با هدف جلوگیری از دوباره کاری و موازی  کاری تشکلها صورت گیرد منجر به هم افزایی تشکلها در رسیدن به اهداف از پیش تعیین شده می شود.وی اضافه کرد: خانه صنعت و معدن می تواند بخشی از ماموریت های اتاق را بر عهده گیرد و به خوبی انجام دهد

«قاسم علی جباری»عضو هیات رییسه اتاق اصفهان  در این نشست گفت:صنعت در جامعه نیازمند بلندگو و رسانه دارد تا بتواند مسایل و مشکلات واحدهای صنعتی را دنبال کند.وی افزود:تشکلهای اقتصادی از جمله اتاق و خانه باید تلاش کنند صدای صنعتگران را به گوش دولت برسانند.

«مرتضی امین جواهری»عضو هیات رییسه خانه صنعت و معدن اصفهان ،انسجام تشکل ها را عامل موفقیت آنان در بدست اوردن خواسته هایشان برشمرد و گفت:پیشنهاد می شود جلسات مشترکی بین خانه و اتاق هر فصل  برگزار و مسایل و موضوعات از نزدیک مورد بررسی قرار گیرد.

«محمد امین توکل»دیگر عضو هیات رییسه خانه صنعت و معدن اصفهان خواستار وحدت تشکلها برای تاثیرگذاری در نهادهای تصمیم گیری شد و گفت:اجرای قانون های مرتبط با تولید یکی از خواسته های تشکلهای اقتصادی که نیازمند پیگیری  و مداومت در این زمینه است.

«محمد اقارب پرست»دگر عضو هیات رییسه خانه در این جلسه خواستار تمرکز اتاق و خانه بر روی اجرای قانون رفع موانع تولید شد و گفت:اجرای کامل قانون رفع موانع و بهبود مستمر محیط کسب و کار به عنوان دو موضوع مهم پیش روی تشکلهاست که با همکاری خانه و اتاق قابل تحقق است.

آلبوم تصاویر نشست خانه و اتاق