تاریخ : پنجشنبه 21 آذر 1398
کد 2721

-

دیدار سفیر پرتغال و عضو هیات رئیسه اتاق بازرگانی اصفهان

سفیر پرتغال در ایران در راستای اجرای اهداف اتاق بازرگانی اصفهان به عنوان اتاق معین کشور پرتغال، با عضو هیات رئیسه این اتاق دیدار کرد.
به منظور ارائه فعالیت های انجام شده توسط اتاق بازرگانی اصفهان در خصوص توسعه روابط دو کشور ایران و پرتغال و برنامه ریزی برای برگزاری همایش پرتغال، جلسه ای با حضور ژوائو کروته- رآل، سفیر پرتغال و نونو ورزآ، رایزن اقتصادی و بازرگانی سفارت پرتغال درسفارت این کشور در تهران تشکیل شد. 
در ابتدای این جلسه فرشته امینی، عضو هیات رئیسه اتاق بازرگانی اصفهان، با بیان اینکه این اتاق از طرف اتاق ایران به عنوان اتاق معین پرتغال انتخاب شده، گفت: بر همین اساس، اتاق بازرگانی اصفهان نهایت تلاش خود را در خصوص تسهیل روابط تجاری و اقتصادی دو کشور ایران و پرتغال انجام داده است. 
در ادامه ژوائو کروته- رآل ضمن ابراز قدردانی از اتاق بازرگانی اصفهان به دلیل انجام مطالعات عمیق و فعالیت های مدون در خصوص شناسایی کشور پرتغال افزود: برای برگزاری هرچه باکیفیت تر کنفرانس بین المللی از هیچ کمکی دریغ نخواهیم کرد.
همچنین مونا مهربان، مدیر بازاریابی و روابط بین الملل اتاق بازرگانی اصفهان ضمن تشریح فعالیت های این واحد گفت: فعالیت های انجام شده طبق برنامه زمانبندی در سه مرحله شناسایی اقلام مزیت دار برای صادرات به پرتغال یا واردات از پرتغال با استفاده از تحلیل های آماری و اقتصادی و ماتریس SWOT ، مطالعات بازار پرتغال و بررسی جنبه های مختلف محیط کسب و کار، شاخص های اقتصادی، قوانین و مقررات، حمل و نقل، زیرساخت ها، شناسایی صنایع و انجمن ها، بانک، بیمه و غیره و برگزاری همایش پرتغال، پذیرش و اعزام هیات تجاری، عقد تفاهم نامه ها و پیگیری ارتباطات، درحال انجام بوده و تاکنون دو مرحله اول آن تکمیل شده است. 
در ادامه جلسه، طرفین درخصوص ادامه همکاری ها و فعالیت های متقابل به منظور تسهیل و توسعه هرچه بیشتر روابط تجاری مشترک و تبادل اطلاعات دوطرفه به مذاکره و تبادل نظر پرداختند.
 
آلبوم تصاویر سفیر پرتغال