تاریخ : پنجشنبه 2 آبان 1398
کد 2633

ملاقات حضوری اعضای اتاق بازرگانی اصفهان با رئیس و هیات رئیسه دوره نهم

هیات رئیسه دوره نهم اتاق بازرگانی اصفهان به منظور بهره مندی حداکثری از دیدگاه ها، خواست‌ها و نیازهای اعضا و همچنین، افزایش تعامل سازنده در حوزه کسب و کار و اقتصاد استان، برنامه ملاقات حضوری اعضا با رئیس و هیات رئیسه را در روزهای شنبه و پنجشنبه هر هفته برگزار می‌کند.
به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی اصفهان در سومین جلسه این ملاقات، رئیس اتاق بازرگانی اصفهان با تاکید بر این نکته که فلسفه وجودی اتاق های بازرگانی، به بحث گذاشتن موضوعات صنفی مشترک و تجمیع امکانات به منظور کمک به رفع مشکلات موجود در حوزه فضای کسب و کار است، گفت: در این راستا، رسالت اتاق نهم بهبود شاخص‌های محیط کسب و کار از طریق مشارکت فعالان اقتصادی است.
مسعود گلشیرازی، نخستین گام داشتن اتاق شاخص محور را شناختن اعضای فعال، گفتمان با آنها و ایجاد حلقه‌های ارتباطی  مناسب بین اتاق و اعضا بیان کرد و ضمن ارایه گزارش عملکرد شش ماهه اتاق دوره نهم تصریح نمود: تمرکز بر بهبود مولفه‌های کسب و کار، ایجاد جریان دانش در اتاق و واحدهای صنعتی اصفهان، تقویت ارتباط صنعت و دانشگاه و حل مسایل فعالان اقتصادی عضو از طریق برگزاری جلسات مساله محور با مسؤولان کشوری و استانی و همچنین، ایجاد مراکز رشد و شتاب دهنده‌هایی در حوزه‌های صادرات، تجارت الکترونیک و بازاریابی، به همراه کمک به جوانان مستعد عضو این شتاب دهنده‌ها برای راه اندازی شرکت‌های مدیریت صادرات، از جمله اهداف و اقدامات صورت گرفته در این دوره است.
رئیس اتاق بازرگانی اصفهان تصریح کرد: تحقق برنامه‌های اتاق اصفهان تنها از طریق تعامل متخصصان در هر یک از حوزه های ذکر شده با یکدیگر و انسجام و تعامل نزدیک با اتاق بازرگانی اصفهان صورت می‌پذیرد.
 وی در پایان سخنان خود تجمیع نظرات اعضای اتاق برای به روز نمودن سازو کارهای طراحی شده در تحقق اهداف اتاق دوره نهم را بسیار مهم ارزیابی نمود.
 
 
آلبوم تصاویر ملاقات حضوری اعضاء