تاریخ : سه شنبه 22 مرداد 1398
کد 2561

گلشیرازی در دیدار هیات رییسه خانه صنعت ،معدن و تجارت استان اصفهان :

حمایت اتاق بازرگانی از تشکلهای اقتصادی دارای برنامه هدفمند در راستای افزایش تولید ناخالص داخلی

رییس اتاق بازرگانی اصفهان گفت:یکی از پارامتر های مهم اتاق بازرگانی اصفهان در حمایت از تشکلها ،برنامه محور بودن و نقش ذینفعان تشکل در تولید ناخالص داخلی استان است.
به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی اصفهان،مسعود گلشیرازی در دیدار هیات رییسه خانه صنعت ،معدن و تجارت استان اصفهان،تعامل با تشکلها و انجمن های صنفی که در اکوسیستم اقتصادی نقش ایفا می کنند را یکی از اصول اتاق بازرگانی اصفهان برشمرد و گفت:تشکلها با ارایه برنامه در موضوع توسعه کسب و کار فعالان اقتصادی و افزایش درآمد اقتصادی مردم می توانند با اتاق بازرگانی  همکاری نزدیکی تعریف کنند.
گلشیرازی رویکرد اتاق بازرگانی دوره نهم را مبتنی بر اتاق های نسل دوم و سوم  عنوان کرد و گفت:اتاق های نسل دوم بر توسعه کسب و کار  اتاق های نسل سوم بر مبنای افزایش درآمد اقتصادی مردم شهر تمرکز می کنند .
وی اضافه کرد:اتاق اصفهان با هدف گذاری  افزایش درآمد اقتصادی شهر ، چشم انداز و برنامه های کوتاه و بلند مدت خود را طراحی کرده است و راه اندازی مرکز آمار و اطلاعات استان اصفهان و پایش محیط کسب و کار استان از جمله اقدامات اتاق اصفهان بوده است .
وی تاکید کرد:تعریف شاخص های اقتصادی و ارزیابی عملکرد هر بخش بر اساس شاخص های محیط کسب و کار می تواند نقش موثری در نیل اتاق بازرگانی و سایر تشکلها به افزایش درآمد مردم استان اصفهان داشته باشد.
وی نخستین رسالت اتاق بازرگانی را حفظ سرمایه های اجتماعی دانست و گفت:بهره گیری از ظرفیت تشکل های اقتصادی و تقسیم کار بین آنها از رویکردهای اتاق اصفهان در این دوره است
وی با اشاره به بخش نامه اتاق بازرگانی ایران مبنی بر حمایت از تشکلهای رسمی اقتصادی گفت:انظباط مالی یکی از اصول مهم هیات نمایندگان دوره نهم اتاق بازرگانی است  و در این راستا  بر اساس بخش نامه اتاق ایران حمایت ها تعریف می شود.
 بهرام سبحانی نایب رییس اتاق بازرگانی اصفهان در این جلسه  گفت:اتاق بازرگانی آماده همکاری با تشکل هایی اقتصادی است  که در چرخه اقتصادی استان نقش موثری ایفا کنند.
محمدرضا برکتین عضو هیات مدیره خانه صنعت،معدن و تجارت استان اصفهان در این جلسه انسجام بین تشکلهای اقتصادی را ضروری دانست و گفت: اتاق بازرگانی به عنوان محور تشکلهای اقتصادی استان نقش موثری در انسجام و هدفمندی تشکلها و انجمنها دارد.
رضا چینی عضو هیات رییسه خانه صنعت،معدن و تجارت استان اصفهان در این جلسه خواستار حمایت اتاق از تشکلهای اقتصادی شد.
شجاعت عضو هیات مدیره خانه صنعت،معدن و تجارت استن در این جلسه  گفت:شرایط کسب و کار استان نیاز به هم صدایی بین بخش خصوصی بیشتر احساس می شود.
آلبوم تصاویر 9075-5-1398