تاریخ : پنجشنبه 10 مرداد 1398
کد 2551

گلشیرازی:

آمادگی کامل اتاق بازرگانی در همکاری با سازمان صمت در راستای توسعه اقتصادی استان اصفهان

رییس اتاق بازرگانی اصفهان گفت:اتاق بازرگانی به عنوان پارلمان بخش خصوصی آماده هر گونه همکاری با سازمان صنعت،معدن و تجارت در راستای توسعه اقتصادی استان اصفهان است .
به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی اصفهان،مسعود گلشیرازی در دیدار هیات نمایندگان اتاق با رییس سازمان صنعت،معدن و تجارت استان اصفهان تصریح کرد:دغدغه هیات نمایندگان اتاق بازرگانی اصفهان بهبود معیشیت  مردم استان است و در این راستا تلاش می کند که مسایل پیش روی واحدهای تولیدی به صورت موردی  و کلی برطرف کند.
گلشیرازی تاکید کرد:هر فرد یا سازمان  دولتی و غیر دولتی خواستار خدمت به مردم استان اصفهان و افزایش درآمد اقتصادی استان است ،اتاق بازرگانی را در کنار خود بداند.
وی تعدد قوانین را یکی از چالش های پیش روی فعالان اقتصادی برشمرد و گفت:شورای روسای سه قوه نسبت به کم کردن قوانین و کیفی شدن آنها  همت بیشتری بگمارد و در این راستا اتاق بازرگانی آماده همکاری برای شناسایی این قوانین است.
گلشیرازی از راه اندازی خط هوایی ویژه اصفهان با مشارکت سرمایه گذار خارجی خبر داد و گفت:این خط هوایی با مشارکت سرمایه گذار بومی استان و یک سرمایه گذار خارجی است .
ایرج موفق رییس سازمان صنعت،معدن و تجارت استان اصفهان در این دیدار ،فعالیت های اتاق بازرگانی اصفهان عمیق و مبتنی بر کار کارشناسی و هه جانبه گری دانست و گفت:رویکرد سازمان در دوره جدید استفاده از ظرفیت و توان کارشناسی اتاق بازرگانی اصفهان در حل مسایل اقتصادی استان است.
موفق خواستار برگزاری نمایشگاه های استان اصفهان با همکاری تشکلهای اقتصادی از جمله اتاق بازرگانی شد و گفت:اتاق می تواند در برگزاری هر چه بهتر نمایشگاه های بخش اقتصادی اتان نقش موثر و کلیدی ایفا کند.
وی از هیات نمایندگان اتاق بازرگانی اصفهان خواست که نسبت به اصلاح بخش نامه ها و مقررات دست و پاگیر واکنش نشان دهند و افزود:برخورد تخصصی و کارشناسی با مسایل پیرامون صنعت و تولید  می تواند به توسعه اقتصادی استان منجر شود.
وی با تقدیر از مدیریت اتاق بازرگانی اصفهان در سفر یک روز رییس و معاونین بانک مرکزی گفت:مطرح شدن دقیق مشکلات بانکی فعالان اقتصادی و مسیریابی صحیح حل مشکلات نمونه بارزی از رویکرد کارشناسانه اتاق بازرگانی در این نشست بود.
 
آلبوم تصاویر 9068-5-0398