تاریخ : يکشنبه 6 مرداد 1398
کد 2546

گلشیرازی :

شفاف سازی مالی خیریه ها و انجمن های نیکوکاری ، اقدامی موثر در سلامت مالی فعالیت های خیرخواهانه است

رییس اتاق بازرگانی اصفهان گفت: شفاف سازی مالی خیریه ها ، اقدامی موثر در سلامت مالی فعالیت های خیرخواهانه است .
به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی اصفهان ،مسعود گلشیرازی در هیات مدیره  مجمع خیرین قرآنی استان اصفهان تصریح کرد:سازمان امور مالیاتی خواستار مشخص شدن کمک های مالی به خیریه هاست و نیکوکارانی که خواستار کمک به خیریه ها هستند بایستی این اقدام را به فال نیک بگیرند.
وی با اشاره به مسایل و حواشی پیرامون کمک مالی  به خیریه ها گفت:مشخص شدن ورود منابع به خیریه ها نباید در نزد نیکوکاران احساس نگرانی ایجاد کند.زیرا سازمان مالیاتی خواستار شفافیت در این راستاست.
گلشیرازی تصریح کرد:فعالیت های خیرخواهانه فعالان اقتصادی در کشورهای اروپایی به عنوان بخشی از هزینه های قابل قبول مالیاتی شناخته می شود.
وی با اشاره به حضور یک نماینده از اتاق بازرگانی در هیات های حل اختلاف مالیاتی گفت:اتاق تلاش می کند که از حقوق فعالان اقتصادی به صورت واقعی  دفاع کند.
احمد فامیل دردشتی عضو هیات مدیره مجمع خیرین قرآنی استان اصفهان در این جلسه گفت:نهادینه شدن فرهنگ  قرآنی در جامعه به ویژه آشنایی با تفسیر می تواند منشا خیر و برکت در جامعه باشد.
حسین رضا زاده دیگر عضو هیات مدیره مجمع خواستار تمرکز بر یک در فعالیت های قرآنی شد و گفت: آموزش مربی قرآن می تواند مهمترین هدف مجمع در سال جاری باشد.
خاکسار مدیر مهد قرآن کریم اصفهان در این جلسه تقویت خانه های قرآنی در روستا را یکی از رویکردهای مهم مجمع در سال  جاری عنوان کرد.
 علی فضیلتی مدیر موسسه مجمع خیرین قرآنی استان اصفهان به فعالیت های این مجمع در سال 98 و سرفصل های امور قرآنی و فرهنگی پرداخت.
آلبوم تصاویر 9067-5-1398