تاریخ : يکشنبه 30 تير 1398
کد 2539

9 کمیته تخصصی زیرمجموعه کمیسیون صنایع اتاق بازرگانی اصفهان تشکیل می شود

رییس کمیسیون کمیسیون صنایع اتاق بازرگانی اصفهان از تشکیل 9 کمیته تخصصی ذیل کمیسیون خبر داد و گفت:این کمیته به صورت تخصصی مسایل و مشکلات و راهکارهای توسعه کسب و کار اعضا را دنبال می کنند.
به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی اصفهان ،محمدرضا رجالی در  دومین جلسه کمیسیون صنایع اتاق بازرگانی اصفهان تصریح کرد:کمیته های صنایع کوچک و متوسط,خدمات فنی و مهندسی, نساجی, فلزات و سنگهای گرانبها,صنایع غذایی و دارویی,صنعت چاپ و بسته بندی,کمیته بازیافت, صنعت خودرو,ساخت تجهیزات و ماشین سازی در این دوره کمیسیون تشکیل می شود.
وی رویکرد کمیسیون صنایع اتاق بازرگانی اصفهان در دوره جدید را مبتنی بر توسعه کسب و کار اعضا و افزایش درامد اقتصادی مردم عنوان کرد و گفت:به دنبال برگزاری جلسات متعدد نیستیم بلکه خواستار انجام فعالیت های نتیجه بخشیم.  
رجالی یک از ابزارهای رونق تولید را تعریف کمپین تبلیغاتی عنوان کرد و گفت: تبلیغات موثر واحدهای تولیدی می تواند به افزایش فروش و جذب مشتریان جدید منجر شود.
اکبر لباف عضو هیات نمایندگان در این جلسه گفت: میانگین تسهیلات بانکی به سپرده ها  در استان اصفهان  58 درصد است و این در حالیست میانگین کشور 73 درصد است.
وی تصریح کرد:بانکها می توانند از منبع سپرده ها به واحدهای تولیدی تسهیلات ارایه دهند تا این واحدها بتوانند در قالب سرمایه در گردش  به تولید بپردازند.
احمدرضا دادوند عضو کمیسیون در این جلسه با اشاره به فعالیت 9 هزار و 200 واحد صنعتی در استان اصفهان گفت:تهیه مواد اولیه یکی از بزرگترین مساله این واحدهاست که نیاز به همکاری دولت و بخش خصوصی در این زمینه دارد .
نوریان عضو کمیسیون صنایع اتاق اصفهان در این جلسه خواستار توجه به افزایش تاب آوری واحدهای صنعتی در شرایط کنونی شد و گفت:اصلاحات ساختاری و استراتژیک واحدهای صنعتی در برابر فشارهای محیطی می تواند عامل موثری به بقای آنان در بازار رقابت کمک کند.
هادی پور دیگر عضو کمیسیون در این جلسه خواستار حضور گروهی و جمعی صنایع غذایی استان اصفهان در نمایشگاه های  خارجی با هدف رونق کسب و کار شد و گفت:اتاق می تواند بستر همگرایی واحدهای صنعتی غذایی را فراهم سازد.
 
آلبوم تصاویر 9063-4-1398