تاریخ : پنجشنبه 27 تير 1398
کد 2534

گلشیرازی در دیدار با سرکنسول روسیه در اصفهان :

اتاق بازرگانی اصفهان آماده تقویت و توسعه روابط بازرگانی،گردشگری و کشاورزی با سن پترزبورگ روسیه است

رییس اتاق بازرگانی اصفهان گفت:اصفهان آماده تقویت و توسعه روابط بازرگانی،گردشگری و کشاورزی با سن پترزبورگ روسیه است.
به گزارش روابط عمومی ،مسعود گلشیرازی در دیدار سرکنسول روسیه در اصفهان تصریح کرد:روسیه به عنوان یکی از بازارهای هدف صادراتی استان محسوب می شود و بازرگانان استان اصفهان همکاری نزدیکی با این کشور دارند.
وی خواستار معرفی شرکت های فعال سن پترزبورگ روسیه برای آشنایی شرکت های استان اصفهان شد و گفت:برگزاری میزهای مشترک دو طرف می تواند به تقویت روابط تجاری دو طرف منجر شود.
گلشیرازی خواستار راه اندازی خطوط هوایی بین اصفهان و شهرهای روسیه شد و گفت:اصفهان به عنوان صنعتی ترین استان کشور و همچنین یکی از استان های گردشگر پذیر می تواند پایلوت پروازی ایران و روسیه باشد.
 بوریس بورمیستروف سرکنسول روسیه  در اصفهان در این دیدار گفت:بیستمین سالگرد خواهرخوانندگی سن پترزبورگ روسیه و اصفهان ایران در قالب رویداد فرهنگی ،هنری و اقتصادی در شهر سن پترزبورگ برگزار می شود .
وی اراده سیاسی دو کشور را بر تقویت و تعمیق روابط اقتصادی برشمرد و گفت:برگزاری متعدد دیدارهای سران دو کشور نقش موثری در توسعه روابط سیاسی و اقتصادی خواهد داشت.
سرکنسول روسیه  در اصفهان از اعزام هیات بلند پایه سیاسی و اقتصادی از اتان اصفهان به سن پترزبورگ طی چند ماه آینده خبر داد و گفت:این هیات با هدف تقویت روابط سیاسی،فرهنگی و اقتصادی بین اصفهان و ست  پترزبورگ به این شهر سفر می کنند.   
وی خواستار تدوین برنامه اقتصادی از سال 2019 تا 2022 با هدف توسعه روابط اقتصادی و فرهنگی اصفهان  و سن پترزبورگ شد و افزود:برنامه ریزی دقیق بین دو شهر می تواند حجم مبادلات تجاری دو شهر را چندین برابر کند.