تاریخ : چهارشنبه 19 تير 1398
کد 2520

گلشیرازی در دیدار با هیات مدیره اتحادیه صادرکنندگان فرش دستباف استان اصفهان :

اتحاد تشکل های مرتبط با فرش ،عامل توسعه این صنعت در استان اصفهان است

رییس اتاق بازرگانی اصفهان گفت: اتحاد تشکل های مرتبط با فرش ،عامل توسعه این صنعت در استان اصفهان است.
به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی اصفهان،مسعود گلشیرازی در دیدار با هیات مدیره اتحادیه صادرکنندگان فرش دستباف استان اصفهان تصریح کرد:ارایه خدمات نوین به اعضا از جمله بازاریابی و حمایت  از حضور در نمایشگاه های داخلی و خارجی می تواند تشکلها را فعال تر و اثربخش تر سازد.
وی  یکی از چالش های مهم تشکل های اقتصادی را ارتباط نداشتن فعال با اعضا عنوان کرد و گفت: اتاق بازرگانی اصفهان در این دوره تلاش می کند که شبکه ارتباطی تشکل ها با اتاق و همچنین بین اعضا را فعال سازد و یکی از وظایف مهم کمیسیون تشکلها و مسوولیت های اجتماعی تقویت ارتباط با تشکلهاست .
وی یادآور شد:رابطه اتاق با تشکلها دوطرفه و به میزان تاثیرگذاری در تولید ناخالص داخلی (GDP) استان است.
گلشیرازی با اشاره به تفاهم نامه اتاق بازرگانی اصفهان و دانشگاه آزاد اسلامی در راستای ایجاد سراهای نواوری گفت:فرش به عنوان یکی از پنج مزیت استان در این تفاهم نامه قید شده است.
وی از تشکلهای تولیدی و صادراتی فرش خواست که با همکاری یکدیگر مرکز رشد فرش را در اتاق ایجاد و از صادرات این محصول حمایت کنند.
 حسن فامیل دردشتی رییس اتحادیه صادرکنندگان فرش استان اصفهان در این جلسه گفت: فرش یکی از قدیمی ترین محصولات صادراتی استان است که همچنان می تواند جزو کالاهای برتر صادراتی استان باشد .
وی افزود:اتحادیه فرش یکی از تشکل های زیرمجموعه اتاق بازرگانی است که خواستار همکاری نزدیکی در راستاِی توسعه صادرات فرش است.  
آلبوم تصاویر 9052-5-1398