تاریخ : دوشنبه 17 تير 1398
کد 2518

گلشیرازی در دیدار با بخشداران و شهرداران بخش جرقویه اصفهان :

شهرستان های استان اصفهان از طرح جامع گردشگری بهره مند می شوند

رییس اتاق بازرگانی اصفهان گفت:طرح جذب 10 میلیون گردشگر برای استان اصفهان با همکاری بخش دولتی و خصوصی تدوین شده و سهم شهرستان ها در این طرح مورد توجه قرار گرفته است .
ه گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی اصفهان،مسعود گلشیرازی در دیدار با بخشداران و شهرداران بخش جرقویه اصفهان  تصریح کرد:اتاق بازرگانی اصفهان در راستای هدف  گذاری افزایش درآمد استان به تدوین طرح جامع گردشگری پرداخته و تهیه برندشهری و جذب شرکت های روابط عمومی بین الملل بخشی از این طرح است .
وی اضافه کرد:صنعت گردشگری صنعت مزیت دار استان اصفهان است که با همکاری ذینفعان می توان شاهد جذب 10 میلیون گردشگر در طول یک سال برای استان باشیم.
وی تاکید کرد:چنانچه هر گردشگر 1000 دلار در استان اصفهان هزینه کند سالانه 10 میلیارد دلار گردش مالی در استان ایجاد می شود.
 گلشیرازی  ایجاد فرصت های شغلی برای روستاها و شهرستان های  استان را مهمترین عمل برای معکوس شدن مهاجرت از روستاها به شهرها عنوان کرد و گفت:تمرکز بر مزیت های روستاها و شهرها و اشتغال زایی و تولید ثروت می تواند انگیزه مهاجرت را کاهش دهد.
رییس اتاق بازرگانی اصفهان از شهرداری و بخشداری شهرستان جرقویه خواست که اغلب بودجه خود را بر محور توسعه گردشگری هزینه کنند.
گلشیرازی شبکه سازی واحدهای صنعتی را عامل توسعه  و رشد پایدار صنعتی شرق استان برشمرد و گفت:شرق استان اصفهان دارای مزیت های اقتصادی و  جغرافیایی است که می تواند بستر تولید و خدمات متمایزی را فراهم سازد.
در این دیدار شهرداران و بخشداران چهار منطقه جرقویه سفلی ،علیا ،نیک آباد و نصرآباد به ارایه توانمندی های این بخش اشاره کردند.
گفتنی است منطقه جرقویه با 7 هزار کیلومتر مربع بیش از 40 هزار نفر جمعیت را در خود جای داده است.دریاچه نمک،منطقه حفاظت شده کلاه قاضی ،تپه های شنی و کاروانسرا از  جاذبه های گردشگری این شهرستان است.
آلبوم تصاویر 9051-4-1398