تاریخ : دوشنبه 23 ارديبهشت 1398
کد 2471

گلشیرازی در دیدار هیات مدیره انجمن تولیدکنندگان طلا و جواهرات استان اصفهان:

تشکل ها نسبت به مسایل و مشکلات مشترک اعضا،حساس تر و چابک تر عمل کنند

رییس اتاق بازرگانی اصفهان گفت: تشکل های اقتصادی نسبت به مسایل و مشکلات مشترک اعضا حساس تر و چابک تر عمل کنند.
به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی اصفهان،مسعود گلشیرازی در دیدار با هیات مدیره انجمن تولیدکنندگان و صادرکنندگان طلا،نقره و جواهرات و سنگ های قیمتی استان اصفهان  تصریح کرد:موضوعاتی از قبیل مالیات ،بیمه تامین اجتماعی ،تسهیلات بانکی و ارزی بایستی به طور مرتب  مورد رصد تشکلها قرار گیرد .
وی تصریح کرد:شورای گفتگو دولت و بخش خصوصی ،کمیته قضایی حمایت از سرمایه گذاری و کمیته حقوقی در اختیار تشکل ها و موضوعات ارایه شده از سوی آنان است .
محسن طلامینایی رییس انجمن تولیدکنندگان و صادرکنندگان طلای استان اصفهان در این جلسه گفت:صادرات 750 میلیون دلار سال 91 طلا و جوهرات استان اصفهان  به 20 میلیون سال 97 رسیده است. مسایل گمرکی و مالیاتی از جمله مهمترین عوامل کاهش صادرات طلا و جواهرات طی این سالها بوده است.
ابراهیم حبیب الهی عضو هیات مدیره این انجمن در این دیدار گفت:صادرکنندگان استان اصفهان عمدتا طلا و جواهرات صادراتی را از گمرک تهران صادر می کنند و این به دلیل بروکراسی پیچیده است .
وی  از تشکیل کنسرسیوم سنگ های قیمتی استان زیرمجموعه انجمن خبر داد و گفت:سنگ های قیمتی ظرفیت بسیاری برای تولید  و صادرات در استان اصفهان دارد.