تاریخ : سه شنبه 3 ارديبهشت 1398
کد 2444

در دیدار هیات مدیره انجمن صنایع قیر استان اصفهان با رییس اتاق بازرگانی مطرح شد ؛

بخش نامه های ارزی دولت نباید فرایند صادرات و واردات را مختل سازد

رییس اتاق بازرگانی اصفهان گفت: بخش نامه های ارزی دولت نباید فرایند صادرات و واردات را مختل سازد.
به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی اصفهان،مسعود گلشیرازی در دیدار با هیات مدیره انجمن صنایع قیر استان اصفهان تصریح کرد:در شرایطی که سوئیفت و نقل و انتقال بانکی برای بازرگانان  با دشواری روبروست با بخش نامه های جدید نباید مانع جدیدی برای صادرات موجود ایجاد کرد.
وی خواستار تجدید نظر دولت در صدور بخش نامه های متعدد ارزی  شد و گفت: مشورت با تشکل های اقتصادی می تواند دولت را در اتخاذ تصمیم موثر و بهینه کمک کند.
گلشیرازی خواستار استفاده تشکل های اقتصادی از جمله انجمن صنایع قیر از ظرفیت شورای گفتگو شد و گفت:رویکرد شورای گفتگو بر اساس ارایه موضوع  تشکل های اقتصادی است .
 شیاسی دبیر انجمن صنایع قیر استان اصفهان در این دیدار گفت: از 84 پروانه بهره برداری تولید ،بسته بندی قیر در استان اصفهان 15 واحد مشغول فعالیت است .
وی مساله اصلی فعالان صنایع قیر را تخصیص سهمیه قیر به یک شرکت وابسته به پالایشگاه اصفهان خبر داد و گفت:در گذشته پالایشگاه ،تولیدات قیر را به شرکت های متقاضی عرضه می کرد ولی طی چند سال گذشته یک شرکت وابسته عمده تولیدات قیر این پالایشگاه  را به خود اختصاص داده است .
معماریان  رییس هیات مدیره انجمن صنایع قیر استان اصفهان در این دیدار گفت:اصفهان  قطب قیر ایران است و بزرگترین مرکز تولید کننده این محصول و صنایع وابسته است ولی خوارک قیر در اختیار واحدهای تولیدی برای بسته بندی و صادرات قرار نمی گیرد.
آلبوم تصاویر 9013-2-1398