تاریخ : چهارشنبه 28 فروردين 1398
کد 2432

گلشیرازی :

صنعت پخش نقش موثری در تحولات بنیادی تجارت و کسب و کار دارد

رییس اتاق بازرگانی اصفهان گفت:صنعت پخش نقش موثری در تحولات بنیادی تجارت و کسب و کار استان اصفهان دارد و از این جایگاه می توان برای بهبود شاخص های کسب و کار استفاده کرد.
به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی اصفهان،مسعود گلشیرازی در نشست انجمن صنعت پخش استان اصفهان در سالن همایش های بین المللی اتاق بازرگانی اصفهان تصریح کرد:صنعت پخش در انقلاب صنعتی چهارم  همواره جایگاه ویژه ی دارد.
گلشیرازی با اشاره به وضعیت نامطلوب شاخص های کسب و کار در استان اصفهان گفت:افزایش دو درصدی  نرخ بیکاری استان اصفهان نسبت به میانگین کشوری و پایین بودن شاخص کسب و کار استان در بین سایر استان ها نیاز به بازنگری مسوولین و همراهی بخش خصوصی برای بهبود محیط کسب و کار دارد.
وی خواستار ارایه طرح های پیشنهادی  فعالان صنعت پخش استان به اتاق بازرگانی با هدف بهبود فضای کسب و کار شد و گفت:شبکه توزیع کالا می تواند نقش موثری در حمایت از تولید کالا و اشتغال زایی داشته باشد.
رییس اتاق بازرگانی اصفهان  با اشاره به حضور هیات بلند پایه اقتصادی  روسیه  در اصفهان  گفت:این هیات با حضور 12 وزیر روسیه به اصفهان سفر می کنند و فرصت بدیلی برای تجارت با این کشور است .
وی تاکید کرد:بازار روسیه در شرایط تحریم های اقتصادی یکی از بازارهای باقی مانده ایران برای تجارت است و باید از این فرصت نهایت بهره برداری صورت گیرد.
 
آلبوم تصاویر 9005-1-1398