تاریخ : سه شنبه 12 خرداد 1394
کد 243

سهل آبادی در کمیته مالیاتی اتاق اصفهان :

فعالیت کمیسیون های اتاق اصفهان تا دو هفته آینده آغاز می شود

رییس اتاق اصفهان از انتخاب روسای کمیسیون های اتاق تا دو هفته آینده خبر داد و گفت:پس از تصویب هیات نمایندگان دستورالعمل اجرایی کمیسیون ها مشخص می شود.

رییس اتاق اصفهان از انتخاب روسای کمیسیون های اتاق تا دو هفته آینده خبر داد و گفت:پس از تصویب هیات نمایندگان دستورالعمل اجرایی کمیسیون ها مشخص می شود.

به گزارش روابط عمومی اتاق اصفهان ،«سید عبدالوهاب سهل آبادی»در کمیته مالیاتی اتاق اصفهان از بررسی کمیسیون های اتاق در کارگروه تخصصی خبر داد و گفت:قرار شد در این کارگروه تعداد و نحوه فعالیت کمیسیون ها اتاق مورد مطالعه و بررسی قرار می گیرد و پس از تصویب هیات نمایندگان به اجرا در می آید.

وی همچنین با اشاره به برنامه پیشنهادی راهبردی اتاق در طول چهار ساله گفت:این برنامه به اطلاع همه اعضا رسیده و تا تاریخ 16 خرداد فرصت برای دریافت نظرات و پیشنهادات در نظر گرفته شده است .

 وی نمایندگان اتاق در هیات های حل اختلاف را شخصیت های قانونی دانست و گفت:برای انتخاب نمایندگان اتاق در هیات های حل اختلاف کمیته پنج نفره تشکیل می شود تا بر اساس توانمندی و معیارهای فنی نمایندگان اتاق انتخاب می شود.

سهل آبادی خاطر نشان کرد:شورای گفتگو باید از خروجی کمیسیون های اتاق استفاده کند تا در صحن شورا موضوعات پس از بررسی های لازم مطرح شود.

«صنعتی زاده»نماینده اتاق در هیات حل اختلاف مالیاتی استان اصفهان در این جلسه گفت:90 درصد پرونده هایی که به هیات های حل اختلاف مالیاتی ارجاع می شود به صورت علی الراس است و مهمترین عامل ناشی از بی اطلاعی از قوانین و مقررات است. وی با انتقاد از جا به جایی مکان هیات های حل اختلاف مالیاتی استان اصفهان گفت:مکان در نظر گرفته شده برای هیات های حل اختلاف مناسب نیست .

آلبوم تصاویر مالیاتی