تاریخ : شنبه 3 فروردين 1398
کد 2423

​پيام رييس اتاق بازرگاني،صنايع،معادن و كشاورزي اصفهان به مناسبت آغاز سال ١٣٩٨

متن پيام نوروزی ريیس اتاق بازرگاني،صنايع،معادن و كشاورزي اصفهان
​  بسم الله الرحمن الرحیم

اعضای محترم اتاق بازرگانی و فعالین معزز اقتصادی استان اصفهان
 
با تقديم سلام و ادب درطليعه سال نو فرصت را مغتنم شمرده، ضمن تبریک میلاد مبارك امیر المومنین حضرت علي (علیه السلام) و فرارسيدن نوروز باستاني به شما عزیزان، این تقارن را به فال نیک گرفته و براي تمامي شما خواهران و برادران آرزوي سعادت، موفقيت و سلامتي مي نمايم. 
 
نوروز كه باز آفرینی طبيعت و بيداري آن از خواب زمستانی است يكي از بارزترين نشانه هاي است که خداوند متعال آنرا شاخصي برای تبدیل حال آدميان به بهترین احوال مقرر فرموده و امسال شكفتن بهار چه فرخنده تقارن باشكوهي با میلاد يگانه مولود كعبه يافته است. علي آن وجود بي مثالي است که بدون تردید شاخص ترین الگوي بشریت و فخر عالميان، ميزان عدل الهي، خلف صالح و بر حق نبی مکرم اسلام، پيشواي مؤمنان و پرهيزكاران بود.
همراهان گرانقدر و عزيزم، حقيقت بهار را نمي توان بدون مشاهده تغييرات و توجه به شاخص هاي نهفته در متن آن درك نمود. براي انسان به عنوان جانشين حضرت حق بر روي زمين (خلیفه الله علی الارض ) مقرر شده است تا با تكيه بر علم و عدل، موجودي تأثير گذار باشد و برای بهار آفريني جهاد کند. اينك بر ماست تا به پا خيزيم و برای آینده اقتصادی جامعه خويش و بويژه استان خود بهاری دلنشین محقق سازيم.
مسیري سخت و دشوار در پيش است اما واصل شدن به بهار با همبستگي و تعامل و با تخصص گرايي و شاخص مداري ميسر خواهد شدو ما در دوره نهم اتاق بیش از پیش به اين امر مهم همت خواهيم گماشت وبا درك صحيح از شرايط اقتصادي حاكم بعنوان جهادگران اين عرصه،عالمانه و خالصانه دست در دست هم خواهيم داد و با توجه ويژه به الزامات انقلاب صنعتي چهارم با تمركز بر اقتصاد دانش بنيان و با بكارگيري جوانان دانا و كارآفرين و بازرگانان توانا در مسير توسعه صادرات و تجارت الكترونيك و  گردشگري با استقرار اتوماسيون هاي اداري و صنعتي  و هوشمند گام خواهيم برداشت.
 
 ما همزمان با مطالبه گري و استفاده از ظرفيتهاي شوراي گفتگوي دولت و بخش خصوصي از طريق تمركز بر بهبود شاخص هاي محيط كسب وكار به خصوص در حوزه هاي مالياتي و تامين اجتماعي و سرمايه گذاري و حمايت قضايي از فعالان اقتصادي در عمل "رونق توليد" را در تحقق توسعه پايدار به فضل الهي رقم خواهيم زد.
 
مسعود گلشیرازی
رئيس اتاق بازرگانی صنایع ، معادن و کشاورزی استان اصفهان