تاریخ : سه شنبه 29 ارديبهشت 1394
کد 224

در جلسه هیات مدیره شرکت بندر خشک اصفهان مطرح شد؛

سهل آبادی بر سرعت بخشی اجرای پروژه بندر خشک اصفهان تاکید کرد

نخستین جلسه هیات مدیره شرکت بندرخشک اصفهان در سال جاری با حضور «سیدعبدالوهاب سهل آبادی» رییس هیات مدیره شرکت و رییس اتاق اصفهان برگزار شد.

نخستین جلسه هیات مدیره شرکت بندرخشک اصفهان در سال جاری با حضور «سیدعبدالوهاب سهل آبادی» رییس هیات مدیره شرکت و رییس اتاق اصفهان برگزار شد.

سهل آبادی در  این جلسه با تقدیر از اقدامات و مطالعات انجام شده از سوی هیات مدیره شرکت گفت:اجرای این پروژه باید با سرعت بیشتری در دستور کار قرار گیرد.

رییس هیات مدیره شرکت بندر خشک اصفهان  اضافه کرد:بندر خشک اصفهان می تواند نقش موثری در تسهیل مبادلات تجاری خارجی فعالان اقتصادی استان و کشور داشته باشد و با توجه به قرار گرفتن استان در مرکز کشور می توان از این ظرفیت برای افزایش حجم مبادلات تجاری بهره برد.

سهل آبادی با اشاره به اینکه حمل و نقل ریلی  می تواند فرصت های تجاری ارزنده ای برای استان اصفهان ایجاد کند، افزود:راه اندازی بندر خشک با استفاده از خطوط ریلی می تواند ترانزیت کالا از بنادر ایران  به کشورهای آسیای میانه را تسهیل کند.

«حبیب الله بهرامی»مدیر عامل شرکت بندرخشک در این جلسه با ارایه گزارشی از اقدامات انجام شده هیات مدیره گفت:بر اساس مطالعات صورت گرفته توسط مشاور طرح با در نظر گرفتن  پارامترهای انتخاب زمین برای پروژه بندر خشک ،از میان 8 گزینه پیشنهادی در استان اصفهان مناسب ترین مکان که بیشترین امتیاز را به خود اختصاص داد از سوی  مشاور انتخاب شد.

وی افزود:با بررسی های کارشناسی انجام شده یکی از مناطق در قسمت شرق اصفهان انتخاب گردیده و مکاتبات اداری جهت اختصاص زمین فوق از سوی هیات مدیره  با هماهنگی سازمان ها و نهادهای مسوول  در دست پیگیری است.

بهرامی خاطر نشان کرد:با حضور مدیران کل گمرک ،پایانه ها ، راه آهن استان اصفهان و جمعی از  اعضای هیات مدیره شرکت از محل پیشنهادی ایجاد بندرخشک بازدید و زمینه اجرایی شدن فاز اول پروژه مورد بررسی قرار گرفت.