تاریخ : چهارشنبه 23 ارديبهشت 1394
کد 223

رییس اتاق اصفهان در افتتاح نمایشگاه بین المللی سنگ: تا چه زمانی باید بر بخش تولید سخت گیری کنیم؟

رییس اتاق بازرگانی اصفهان گفت: با شرایط موجود که به تولید کنندگان چندان توجهی نمی شود، فکر می کنم حضور در نمایشگاه های دنیا کمترین کمک دولت به تولیدکنندگان داخلی است.

رییس اتاق بازرگانی اصفهان گفت: با شرایط موجود که به تولید کنندگان چندان توجهی نمی شود، فکر می کنم حضور در نمایشگاه های دنیا کمترین کمک دولت به تولیدکنندگان داخلی است .

به گزارش روابط عمومی اتاق اصفهان«عبدالوهاب سهل آبادی» درآیین افتتاحیه یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی سنگ، معادن و صنایع وابسته به گله مندی فعالان عرصه سنگ و معدن اشاره و اظهارکرد: حضور نداشتن در نمایشگاه های خارجی، عدم وجود یک نمایشگاه خوب و عدم حمایت دولت در رابطه با صادرات بارها از زبان فعالان عرصه سنگ و معدن گفته شده است .

وی افزود: کشورهای خارجی به صادرکنندگان خود تسهیلات ویژه ای را اختصاص می دهند، اما عده ای از صادرکنندگان کشورما هنوز سهم جوایز صادراتی خود را از دولت گذشته طلبکار هستند .

رییس خانه صنعت ، معدن و تجارت ایران ادامه داد: با شرایطی که برای مملکت وجود دارد و به تولید کنندگان چندان توجهی نمی شود، فکر می کنم حضور در نمایشگاه های دنیا کمترین کمک دولت به تولیدکنندگان است .

سهل آبادی طرح این پرسش که تا چه زمانی باید کار را بر تولید سخت کنیم؟ خاطرنشان کرد: 50 درصد افزایش در وصول مالیاتی سال 93شکل گرفته است و این در شرایطی است که مدیرت مالیاتی کشور 10 درصد به بازار و اصناف تخفیف داده است .

وی تصریح کرد: فرآوری سنگ در کارخانجات استان اصفهان به روش های قدیمی و نامطلوب صورت می گیرد و بیشتر ماشین آلات موجود در واحدهای سنگبری استان، ضعیف هستند .

رییس اتاق بازرگانی  اصفهان با بیان اینکه اتاق بازرگانی در خدمت تمام صادرکنندگان کشور است، اظهار امیدواری کرد که با ادبیات بسیار خوبی که دولت تدبیر و امید به کار برده شاهد افزایش صادرات باشیم .

آلبوم تصاویر نمایشگاه سن2