تاریخ : چهارشنبه 23 ارديبهشت 1394
کد 222

نایب رییس اتاق اصفهان در کارگروه تخصصی ارزیابی کمیسیون های اتاق: استراتژی اتاق ،جلب مشارکت اعضا در کمیسیون ها با هدف هم افزایی است

نایب رییس اتاق اصفهان گفت: استراتژی مهم دوره هشتم هیات نمایندگان اتاق اصفهان جلب مشارکت هر چه بیشتر اعضا در کمیته ها و کمیسیون ها با هدف هم افزایی و استفاده از خرد جمعی است.

نایب رییس اتاق اصفهان گفت: استراتژی مهم دوره هشتم هیات نمایندگان  اتاق  اصفهان جلب مشارکت هر چه بیشتر اعضا در کمیته ها و کمیسیون ها با هدف هم افزایی و استفاده از خرد جمعی است. 

 «مصطفی رناسی»در نخستین جلسه کارگروه تخصصی ارزیابی کمیسیون های اتاق اصفهان  تصریح کرد:این کارگروه بر اساس مصوبه  هیات رییسه اتاق با هدف سازمان دهی کمیسیون ها و افزایش بهره وری آنان در دوره جدید تشکیل شده است.

وی افزود:در این جلسه اقدامات کارشناسی دبیرخانه کمیسیون های اتاق در رابطه با وضعیت و تعداد کمیسیون های اتاق های بازرگانی سایر  شهرستانها به همراه اتاق ایران و تهران و همچنین وضعیت کمیسیون های  اتاق های آمریکا،انگلیس و ترکیه  مورد بررسی قرار گرفت.

وی هدف از برگزاری این کارگروه را افزایش بهره وری و جلب همکاری بیشتر اعضای اتاق در  کمیسیون ها دانست و گفت:کمیسیون ها نقش موثری در ارتقای جایگاه اتاق در نزد تصمیم سازان و نهادهای دولتی و عمومی دارند.

وی از افزایش مشارکت تشکل های اقتصادی استان در کمیسیون های اتاق خبر دادو گفت:از نمایندگان تشکل ها جهت عضویت در کمیسیون ها دعوت بعمل آورده می شود  تا از دیدگاه و نظرات تشکلها بهرمند شویم.

رناسی خاطر نشان کرد:بررسی آیین نامه داخلی اتاق در رابطه با شرایط عضویت اعضا و هیات رییسه کمیسیون ها بحث و تبادل نظر  شد .

وی از کارشناسی تعداد و انواع کمیسیون ها توسط این کارگروه خبر داد  و گفت:در دوره هفتم اتاق تعداد ده کمیسیون فعال بوده است که ادغام یا اضافه کردن آنان یکی از دستورجلسات این کارگره است .

اتاق اصفهان دارای ده کمیسیون آموزش و پژوهش های کاربردی،صنعت و معدن ،طرح و برنامه،تجارت و خدمات و ارتباطات ،کشاورزی و صنایع تبدیلی ،گردشگری ،پشتیبانی،سرمایه گذاری و تامین مالی ،نام و نشان تجاری و ،توسعه توان اقتصادی  و بازرگانی بانوان است.

عکسی برای این آلبوم ثبت نشده است.