تاریخ : شنبه 14 مهر 1397
کد 2153

سهل آبادی در دیدار با هیات مدیره انجمن پلاستیک و پلیمر استان اصفهان ؛

دولت روحیه تولیدکنندگان واقعی را تقویت کند /اجازه ندهیم تولیدکننده احساس زیان کند

رییس اتاق بازرگانی اصفهان گفت: برخورد مسوولین با تولیدکنندگان نباید منجر به احساس خسران و زیان از تولید شود.
سید عبدالوهاب  سهل آبادی در دیدار هیات مدیره انجمن پلاستیک و پلیمر استان اصفهان ا اشاره به اینکه صنعتگران مقصر شرایط کنونی اقتصاد نیستند،افزود:دولت نباید روحیه صنعتگران و تولیدگنندگان را متزلزل و ناامیدشان سازد.این افراد نقشی در تحریم و افزایش نرخ ارز نداشتند.
وی خواستار تفویض اختیار وزارت صنعت،معدن و تجارت به تشکل های اقتصادی  قانونی شد و گفت:تشکلها بهتر از دولت می توانند مواد اولیه را توزیع عادلانه کنند چون می دانند که چه کسی چه میزان تولید دارد .
وی از اختصاص زمین یک هزار مترمربعی از سوی اتاق بازرگانی به تشکلهای اقتصادی استان خبرداد و گفت:ساختمان تشکلها می تواند در این زمین بنا نهاده شود.
وی کمک به تشکل های اقتصادی را یکی از وظایف مهم اتاق بازرگانی برشمرد و گفت:اتاق اصفهان آماده هر گونه خدمات آموزشی  و پژوهشی به تشکلها را دارد .
مرتضی بیشه رییس انجمن پلاستیک و پلیمر استان اصفهان در این دیدار گفت:بیش از 1750 واحد تولیدی پلاستیک و پلیمر در استان اصفهان مشغول فعالیت است  که 470 واحد تولیدی شناسایی برای  عضویت  در انجمن شدند.
وی با انتقاد از  اختصاص مواد اولیه پتروشیمی به افرادی که واحدهای تولیدی انان سالهاست تعطیل است،افزود:این افراد مواد اولیه را از بورس با قیمت پایین خریداری و در بازار به تولیدکنندگان واقعی چندین برابر قیمت عرضه می کنند.
وی تاکید کرد:انجمن و تشکلها می توانند مواد اولیه را به صورت عادلانه توزیع کنند و دولت می تواند بر نحوه عملکرد انان نظارت داشته باشد.
آلبوم تصاویر 4106-7-1397