تاریخ : دوشنبه 14 ارديبهشت 1394
کد 214

رییس اتاق اصفهان در افتتاح نمایشگاه بین المللی سنگ: تا چه زمانی باید بر بخش تولید سخت گیری کنیم؟

با شرایط موجود که به تولید کنندگان چندان توجهی نمی شود، فکر می کنم حضور در نمایشگاه های دنیا کمترین کمک دولت به تولیدکنندگان داخلی است.

رییس اتاق بازرگانی اصفهان گفت: با شرایط موجود که به تولید کنندگان چندان توجهی نمی شود، فکر می کنم حضور در نمایشگاه های دنیا کمترین کمک دولت به تولیدکنندگان داخلی است .

به گزارش روابط عمومی اتاق اصفهان«عبدالوهاب سهل آبادی» درآیین افتتاحیه یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی سنگ، معادن و صنایع وابسته به گله مندی فعالان عرصه سنگ و معدن اشاره و اظهارکرد: حضور نداشتن در نمایشگاه های خارجی، عدم وجود یک نمایشگاه خوب و عدم حمایت دولت در رابطه با صادرات بارها از زبان فعالان عرصه سنگ و معدن گفته شده است .

وی افزود: کشورهای خارجی به صادرکنندگان خود تسهیلات ویژه ای را اختصاص می دهند، اما عده ای از صادرکنندگان کشورما هنوز سهم جوایز صادراتی خود را از دولت گذشته طلبکار هستند .

رییس خانه صنعت ، معدن و تجارت ایران ادامه داد: با شرایطی که برای مملکت وجود دارد و به تولید کنندگان چندان توجهی نمی شود، فکر می کنم حضور در نمایشگاه های دنیا کمترین کمک دولت به تولیدکنندگان است .

سهل آبادی طرح این پرسش که تا چه زمانی باید کار را بر تولید سخت کنیم؟ خاطرنشان کرد: 50 درصد افزایش در وصول مالیاتی سال 93شکل گرفته است و این در شرایطی است که مدیرت مالیاتی کشور 10 درصد به بازار و اصناف تخفیف داده است .

وی تصریح کرد: فرآوری سنگ در کارخانجات استان اصفهان به روش های قدیمی و نامطلوب صورت می گیرد و بیشتر ماشین آلات موجود در واحدهای سنگبری استان، ضعیف هستند .

رییس اتاق بازرگانی  اصفهان با بیان اینکه اتاق بازرگانی در خدمت تمام صادرکنندگان کشور است، اظهار امیدواری کرد که با ادبیات بسیار خوبی که دولت تدبیر و امید به کار برده شاهد افزایش صادرات باشیم .

آلبوم تصاویر نمایشگاه سن