تاریخ : دوشنبه 19 شهريور 1397
کد 2116

63 استارت آپ در فراخوان شورای عالی جوانان اتاق بازرگانی اصفهان برای حضور در نمایشگاه جیتکس شرکت کردند/نشست بررسی استارت آپ های برای حضور در نمایشگاه2018 Gitex دوبی در اتاق بازرگانی اصفهان برگزار شد

نشست بررسی استارت آپ های حوزه فناوری اطلاعات برای حضور در نمایشگاه2018 Gitex دوبی در سالن همایش های بین المللی اتاق بازرگانی اصفهان برگزار شد.
امیر کشانی رییس شورای عالی جوانان اتاق بازرگانی اصفهان در این نشست گفت:نمایشگاه فناوری اطلاعات  Gitex دوبی یکی از مهمترین رویدادهای حوزه  فناوری اطلاعات در دنیاست که هر ساله با حضور  شرکت های فعال در این حوزه برگزار می شود.
وی به تجربه سال گذشته شورای عالی جوانان برای حضور استارت آپ های استان اصفهان در این نمایشگاه اشاره کرد و گفت:یکی از استارت آپهای شرکت کننده توانست در جمع 50 استارت آپ برتر این نمایشگاه قرار گیرد.
وی اظهار امیدواری کرد در نمایشگاه امسال جیتکس استارت آپ های بیشتری با هدف جذب سرمایه گذاری خارجی از استان اصفهان شرکت کند.
کشانی نمایشگاه جیتکس را فرصت بدیل برای جوانان خلاق و نوآور برای ارایه ایده های نو و اثرگذار و جذب سرمایه گذار خارجی عنوان کرد و گفت:وضعیت کنونی اقتصاد ایران گذراست و جوانان برای حضور در فضای بین المللی نباید از هیچ کوششی دریغ کنند.
در ادامه این نشست از  63  استارت آپ ثبت شده در سامانه  41 استارت آپ  به  ارایه  ایده ظرف مدت 3 دقیقه پرداختند.گفتنی است پس از داوری طرح ها 19 طرح برای شرکت در مرحله دوم انتخاب شدند.پس از ارایه دوم تعداد پنج استارت آپ نهایی برای شرکت در نمایشگاه جیتکس انتخاب می شوند.
آلبوم تصاویر 4086-6-1397