تاریخ : شنبه 3 شهريور 1397
کد 2085

آغاز مهمترين پروژه عمراني اتاق بازرگاني اصفهان:

بازديد رييس و اعضاي هيات رييسه اتاق بازرگاني ايران از مرکز همایش های بین المللی امام خامنه ای (مدظله العالي) اصفهان

رييس و اعضاي هيات رييسه اتاق بازرگاني ايران از مركز همايش هاي بين المللي امام خامنه اي ( مدظله العالي) و زمين خريداري شده توسط اتاق بازرگاني اصفهان در اين پروژه كه براي احداث يكي از بزرگترين مراكز اداري و تجاري كشور در نظر گرفته شده است، بازديد نمودند.
در اين بازديدكه با حضور مصطفي رناسي نايب رييس اتاق بازرگاني اصفهان و ايرج مظفر معاون عمراني شهرداري اصفهان صورت پذيرفت، غلامحسين شافعي رييس و اعضاي هيات رييسه اتاق بازرگاني ايران ضمن بازديد ازمركز همايش هاي بين المللي امام خامنه اي، از زمين اتاق بازرگاني اصفهان در اين ابر پروژه كه براي احداث يكي از بزرگترين مراكز اداري و تجاري كشور در نظر گرفته شده است، نيز بازديد نمودند.

مرکز همایش های بین المللی امام خامنه ای (مدظله العالی) یکی از پروژه‌های شاخص و مهم شهر اصفهان است که در سال ۱۳۹۰ کلنگ‌ احداث آن به زمین زده شد.

این مرکز در شرقی ترین نقطه اصفهان و در انتهای خیابان شهید روح الامین و مجاور بزرگراه کمربندی شرق اصفهان قرار گرفته است. ۳۰ هکتار از این سایت برای ساخت سالن ها و ۲۰ هکتار آن برای ساخت مراکز اقامتی و توریستی و تجاری اختصاص یافت.

ساختمان مرکز همایش های بین المللی امام خامنه ای (مدظله العالی) به گونه ای طراحی شده که گویای عبارت معروف " اصفهان، نصف جهان" است، چرا که شکل نیم کره بودن آن نماد "نصف جهان" است و در ساختمان آن نیز همانند سقف داخلی آن که نقش سقف مسجد شیخ لطف‌الله است، معماری خاص اصفهان لحاظ شده است.

این مرکز نیز به عنوان میدان چهارم این شهر در نظر گرفته می شود و نگینی پرافتخار برای شهر و کشور است چراکه تمام امکانات این پروژه مطابق با استانداردهای روز دنیا احداث می شود.

گفتني است اتاق بازرگاني اصفهان از سال گذشته با خريد زميني به مساحت١٦٠٠٠ متر مربع در رينگ اصلي اين ابر پروژه، مطالعات مقدماتي را براي ساخت يكي از بزرگترين مجموعه هاي تجاري و اداري كشور آغاز نموده است و به زودي با مشورت طراح اصلي ، نسبت به آغاز عمليات ساختماني اقدام خواهد نمود.
آلبوم تصاویر Baz-3-6-1397-02