تاریخ : پنجشنبه 1 شهريور 1397
کد 2083

مجمع عمومی فوق العاده انجمن تولید کنندگان آسفالت استان اصفهان در اتاق بازرگانی برگزار شد

مجمع عمومی فوق العاده انجمن تولید کنندگان آسفالت استان اصفهان با موضوع تصویب اساسنامه و الحاق به اتاق بازرگانی اصفهان در تالار هیات نمایندگان برگزار شد.
مسعود هوشنگی عصو هیات مدیره انجمن آسفالت استان اصفهان در این جلسه گفت:این انجمن از سال 96 فعالیت خود را با  23 شرکت تولید کننده و خدمات آسفالت آغاز کرده است و به عضویت تشکل های اتاق بازرگانی  درامده است .
وی مهمترین مساله تولیدکننده و خدمات  آسفالت  را طلب از دولت بویژه وزارت راه و بدهی به سازمان تامین اجتماعی دانست و گفت:دولت به جای پرداخت نقدی به پیمانکاران  اسناد خزانه ارایه می دهد و تامین اجتماعی  این اسناد را به عنوان حق بیمه پیمانکاران قبول نمی کند.
وی خواستار تهاتر رسمی بدهی و طلب پیمانکاران آسفالت با دولت و تامین اجتماعی شد و گفت:به دلیل وصول نشدن مطالبات پیمانکاران ،تامین اجتماعی  جرایمی برای انان در نظر می گیرد و این در حالیست  که دولت بابت دیرکرد پرداخت بدهی خود هیچ جریمه ایی محاسبه نمی کند.
محمدرضا خادمی کارشناس تشکل های اتاق بازرگانی اصفهان در این جلسه از خدمات اتاق بازرگانی به تشکلهای اقتصادی خبر داد و گفت:ارایه مشاوره های تخصصی ،برگزاری دوره های آموزشی  و استفاده از ظرفیت شورای گفتگو دولت وبخش خصوصی و کمیته حمایت قضایی از سرمایه گذاری برای تشکلها را از دیگر خدمات اتاق بازرگانی اصفهان است . 
آلبوم تصاویر 4079-5-1397