تاریخ : دوشنبه 29 مرداد 1397
کد 2079

رييس كميسيون آموزش اتاق بازرگاني اصفهان:

كشاني: آموزش نيروي انساني يكي از مهمترين ابزار هاي توسعه است

ایجاد و توسعه مهدکودک کارآفرینی در نشست مشترك نمايندگان کمیسیون آموزش، پژوهش وتوان مندسازی اتاق بازرگاني،شوراي شهر، شهرداری، اداره کل بهزیستی و اداره آموزش فنی و حرفه ای استان اصفهان به تصویب رسید.
در اين نشست کلیات تفاهم نامه همکاری مشترک ایجاد و توسعه مهدکودک کارآفرینی به تصویب رسید و مقرر گردید با معرفی نمایندگان هر کدام از طرفین تفاهم نامه، نسبت به تشکیل کارگروه های تخصصی جهت پیگیری موارد اجرایی اقدام لازم صورت پذیرد.
امیر کشانی رییس کمیسیون آموزش، پژوهش و توانمندسازی اتاق بازرگانی اصفهان، ضمن برشمردن نقش پررنگ آموزش در تربیت نیروهای متعهد و متخصص بیان داشت از مهمترین ملزومات پیشرفت توسعه انسانی است و این مهم محقق نمی گردد مگر با تربیت نیروی انسانی توسعه یافته.
وی با اشاره به تجارب کشورهای توسعه یافته در اهمیت به آموزش در سنین خرد، تأسیس مهدکودک های کارآفرین را رسالت اساسی در آموزش و پرورش انسان کارآفرین دانست و با اشاره به برگزاری دوره های بازرگان کوچک در اتاق بازرگانی خواستار توجه مضاعف به آموزشهای کاربردی و انسان ساز در نظام آموزشی کشور به ویژه مقاطع پیش دبستانی گردید.
 گفتني است در اين تفاهم نامه طرفين متعهد گردیدند نهایت تلاش خود را درجهت گسترش همکاری پیرامون تعریف مهد کودک های کارآفرین براساس اصول علمی، چگونگی مدیریت این مهد کودک ها مطابق باآخرین روشهای مدیریتی پذیرفته شده در سطح بین الملل، ایجادمتغیرهای انگیزشی برای ورود بخش خصوصی جهت سرمایهگذاری در این زمینه،کمک های مادی، معنوی و هر آنچه درکمک به ایجاد مهدکودک کارآفرینی در شهر و استان اصفهان موثر باشد، با استفاده از امکانات طرفین مصروف دارند.