تاریخ : دوشنبه 1 مرداد 1397
کد 2040

با ارسال نامه صورت پذيرفت؛

تقدير وزير صنعت، معدن و تجارت ايران از سيد عبدالوهاب سهل آبادي

محمد شريعتمداي با ارسال نامه از همراهي و زحمات رييس خانه صنعت، معدن و تجارت ايران در برگزاري آيين بزرگداشت روز ملي صنعت و معدن قدرداني كرد.
 آيين بزرگداشت روز صنعت و معدن با حضور  معاون اول رييس جمهور و جمع كثيري از فعالان اقتصادي در سالن اجلاس سران برگزار گرديد. هرچند به نظر می‌رسید رییس جمهوری در مراسم روز ملی صنعت و معدن حضور یابد، اما در نهایت این مراسم با حضور معاون اول رییس جمهوری برگزار شد.مراسم روز ملی صنعت و معدن در حالی با حضور معاون اول رییس جمهوری، وزیر صنعت، معدن و تجارت، استاندار تهران، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و فعالان بخش خصوصی در حوزه صنعت و معدن برگزار شد که تشکل هاي بخش خصوصی نسبت به برخی مسائل انتقاد داشت و نسبت به شرایط پیش آمده در حوزه صنعت و معدن معترض بودند.
اين آيين همه ساله توسط خانه صنعت، معدن و تجارت ايران با همكاري ديگر تشكل هاي بخش خصوصي و سازمان ها و شركت هاي دولتي برگزار مي شود. وزير صنعت با ارسال نامه اي خطاب به رييس خانه صنعت از همراهي و تلاش هاي مستمر وي براي برگزاري بيست و دومين دوره اين مراسم قدرداني كرده است. متن كامل نامه شريعتمداري به شرح زير مي باشد.
جناب آقاي سيد عبدالوهاب سهل آبادي
رييس محترم خانه صنعت،معدن و تجارت ايران
برگزاري بيست و دومين دوره بزرگداشت روز ملي صنعت و معدن با حضور معاون اول رييس جمهور ، فعالان و دست اندركاران بخش صنعت و معدن، موفقيت چشمگيري را رقم زده است كه شايسته تقدير است.
بنابراين از همراهي صميمانه و زحمات مستمر جناب عالي براي تحقق اين تلاش قدرداني مي كنم و توفيق روز افزونتان را از خداوند سبحان مسالت مي نمايم.