تاریخ : يکشنبه 30 فروردين 1394
کد 202

نشست هم اندیشی اعضای کمیسیون های تخصصی اتاق اصفهان برگزار شد

نشست هم اندیشی اعضای کمیسیون های تخصصی اتاق اصفهان با حضور هیات نمایندگان دوره هفتم در سالن همایش های بین المللی اتاق اصفهان برگزار شد.

نشست هم اندیشی اعضای کمیسیون های تخصصی اتاق اصفهان با حضور هیات نمایندگان  دوره هفتم در سالن همایش های بین المللی اتاق اصفهان  برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اتاق اصفهان،«خسرو کسائیان»رییس اتاق اصفهان در این نشست ضمن برشمردن موفقیت های  دوره هفتم اتاق در بخش کمیسیون ها گفت: افزایش تعداد شش کمیسیون در ابتدای دوره به ده کمیسیون در پایان دوره نشان از توجه ویژه هیات نمایندگان به فعالیت این بخش اثرگذار بود.

کسائیان تصریح کرد:کمیسیونهای اتاق  زمینه جمع آوری مسایل و مشکلات فعالان اقتصادی را ایجاد و با ارایه راهکارهای عملیاتی همواره نقش موثری در برطرف شدن موانع توسعه اقتصادی داشته است.

«داود صافی»مدیر دبیرخانه مشترک کمیسیون ها و تشکلهای اقتصادی اتاق اصفهان در این نشست به مشارکت نزدیک به 500 نفر در قالب 10 کمیسیون و 30 کمیته فعال اتاق اشاره کرد و گفت:29 درصد از اعضای  اتاق با  کمیسیون ها همراهی داشته اند.

صافی از تشکیل یکصد نشست تخصصی و همایش  در حوزه کمیسیون ها طی این دوره خبر داد و گفت:کمیسیون ها تعداد 296  جلسه و کمیته های ذیل کمیسیون تعداد 614 جلسه با هدف بررسی مسایل مرتبط به حوزه های خود را  تشکیل دادند.

صافی  برگزاری 6550 نفر ساعت دوره آموزشی تخصصی و  برگزاری 72 ساعت دوره آموزشی باموسسات آموزشی معتبر برای فعالان اقتصادی استان در محل ساختمان شماره 2 از دیگر فعالیت های این بخش اتاق عنوان کرد.

وی از پیگیری ثبت شعبه اصفهان انجمن صنعت پخش غذا و دارو ایران، سندیکای صنعت برق ایران،کانون زنان بازرگان ایران در بخش تشکل های اتاق اصفهان خبر داد و گفت:انجمن تخصصی مسوولین کنترل کیفیت صنایع استان اصفهان نیز در حال پیگیری ثبت است.

 

«مرتضی بیشه»رییس کمیسیون آموزش و پژوهش های کاربردی اتاق با ارایه گزارشی در این نشست گفت:بر اساس الگوبرداری از اتاق های پیشرو توجه ویژه ای به آموزش فعالان اقتصادی در این دوره شد به طوریکه هر چهارشنبه در اتاق همایش آموزشی برگزار شد.

«سید عبدالوهاب سهل آبادی»رییس کمیسیون پشتیبانی اتاق با اشاره به  برگزاری 32 جلسه کمیسیون ،59 جلسه کمیته مالیاتی و 18 جلسه کمیته کار و امور اجتماعی در دوره هفتم گفت:این کمیسیون با داشتن کمیته های مالیاتی،کار و امور اجتماعی ،حقوقی و تشکلها تلاش کرد که از حقوق فعالان اقتصادی در بخش های مختلف دفاع کند.

«زهرا اخوان نسب»رییس کمیسیون توسعه توان اقتصادی و بازرگانی اتاق اصفهان در این جلسه حضور شش بانوی فعالی اقتصادی در انتخابات دوره هشتم را نشان از توانمند شدن بانوان جهت حضور در عرصه های اقتصادی دارد.وی افزود:اولویت اصلی کمیسیون بانوان در این دوره آموزش های تخصصی برای بانوان با هدف توانمند شدن آنان در عرصه اقتصادی بود.

«مصطفی متین راد»رییس کمیسیون سرمایه گذاری و تامین مالی اتاق اصفهان در این نشست با اشاره به پیگیری این کمیسیون در راه اندازی بورس فلزات در اصفهان گفت:پیگیری تشکیل بانک یا موسسه  مالی اختصاصی برای استان اصفهان با هدف ارایه خدمات مالی به واحدهای تولیدی از دیگر اقدامات این کمیسیون در طول دوره هفتم بوده است.

«مصطفی رناسی»رییس کمیسیون صنعت و معدن اتاق اصفهان در این نشست از برگزاری 40 نشست تخصصی این کمیسیون در دوره هفتم اتاق خبر داد و گفت:ارایه استراتژی های صحیح به فعالان اقتصادی در کنار تشکیل مرکز مبادلات پیمانکاری فرعی اصفهان مهمترین رویکرد این کمیسیون بود.

«مصطفی حجه فروش»رییس کمیسیون کشاورزی و صنایع تبدیلی اتاق اصفهان در این جلسه با اشاره به تنظیم سند توسعه صادرات محصولات کشاورزی و توجه به تغییر اقلیم آب و هوایی استان از فعالیت های این کمیسیون برشمرد و گفت: کمیته آب ذیل کمیسیون کشاورزی تلاش کرد که مسایل و مشکلات رودخانه زاینده رود را به اطلاع مسوولین و مردم برساند.

«مسعود گلشیرازی»رییس کمیسیون گردشگری اتاق اصفهان در این جلسه با اشاره به فعالیت یک ساله این کمیسیون گفت:تشکیل چهار کمیته آموزش وتحقیقات ،روابط عمومی و روابط بین الملل و توسعه زیرساخت های با هدف بررسی چالش ها و ارایه راهکارهای توسعه این بخش تشکیل شد.

وی معافیت  عوارض ساخت هتل به مدت سه سال و پیگیری راه اندازی خطوط هوایی ترکیش ایر و امارت را از دیگر فعالیت های این کمیسیون برشمرد.

«محمدرضا رجالی»رییس کمیسیون نام و نشان تجاری (برند)اتاق اصفهان در این نشست ایجاد شورای عالی برند شهری در اصفهان و تشکیل کارگاه های برند سازی برای شرکت های فولادسازی را از اهم فعالیت های این کمیسیون در دوره هفتم برشمرد.

 

آلبوم تصاویر هم اندیشی کمیسیون ها